La Palma, dedicat a Maó

19 marzo 2012 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto
Recta final del calendari regular

El Menorca Bàsquet dedicará el próximo partido en casa, correspondiente a la jornada 29 (sábado, día 24, 19:00), contra el UB La Palma, La Isla Bonita al municipio de Maó. Un partido de un alto contenido atractivo deportivo y clasificatorio.

Esta es la octava y última acción de la temporada enmarcada en el programa «Somos Menorca», un programa social dirigido a los pueblos y sus colectivos para dinamizar y fidelizar la masa social de la entidad.

El club insular mantiene así las actividades incluidas en el marco que cada temporada pretenden acercar el deporte de la canasta en su máxima expresión competitiva a todos los pueblos de la isla y a sus colectivos. Y que ya se ha celebrado con éxito en Es Castell, Es Mercadal, Alaior, Es Migjorn Gran, Ciutadella, Ferreries y Sant Lluís.

Maó, por tanto, será la octava población de la isla a la que el Menorca Bàsquet dedicará un partido. La entidad ha decidido que sea el del próximo sábado (19:00), 24 de marzo, correspondiente a la jornada 29, ante un rival que ha dejado de ser una sorpresa y se ha perfilado como la gran revelación de la temporada tanto por su juego, como por los resultados: el UB La Palma, La Isla Bonita. La segunda plaza de la clasificación se pone en juego.

Con motivo de este partido contra el UB La Palma (19-9) dedicado a Maó, la SAD ha puesto un precio especial en las entradas para todo aquel aficionado -no abonado- que acredite ser residente de Maó. En la venta anticipada en las oficinas del club tendrán un 50% de descuento -pueden reservarlas telefónicamente al 971 36 92 99- y un 30% si compran la entrada en taquilla, el mismo día de partido.

El Menorca Bàsquet tiene previsto realizar, durante la semana, una visita a los aficionados más jóvenes de la localidad. En este caso, una representación de la plantilla visitará el colegio San José, con el que el club mantiene una vinculación de promoción e introducción del deporte de la canasta. Los alumnos del colegio podrán compartir momentos de recreo, vivencias y someterse a los interrogatorios de los curiosos y jóvenes seguidores del Menorca Bàsquet. No faltará la protocolaria sesión de firma de autógrafos.

El club que preside Benito Reynés también ha cursado invitación a las principales autoridades del municipio, así como a los cabezas visibles de las diferentes instituciones deportivas, sociales y culturales de Maó. Con motivo de esta iniciativa, el Menorca Bàsquet también ha sacado una promoción muy económica dirigida a los alumnos, maestros y padres de los colegios del municipio vinculados con el club: San José, Virgen de Gracia, Sa Graduada y La Salle.

Las diferentes promociones para este partido no son acumulables.

 

El Menorca Bàsquet dedicarà el pròxim partit a casa, corresponent a la jornada 29 (dissabte, dia 24, 19:00), contra el UB La Palma, La Isla Bonita al municipi de Maó. Un partit d’un alt contingut atractiu esportiu i classificatori.

 

Aquesta és la vuitena i darrera acció de la temporada emmarcada en el programa “Som Menorca”, un programa social dirigit als pobles i els seus col·lectius per dinamitzar i fidelitzar la massa social de l’entitat.

 

El club insular manté així les activitats incloses en el marc que cada temporada pretenen apropar l’esport de la cistella en la seva màxima expressió competitiva a tots els pobles de l’illa i als seus col·lectius. I que ja s’ha celebrat amb èxit a Es Castell, Es Mercadal, Alaior, Es Migjorn Gran, Ciutadella, Ferreries i Sant Lluís.

Maó, per tant, serà la vuitena població de l’illa a la qual el Menorca Bàsquet dedicarà un partit. L’entitat ha decidit que sigui el del pròxim dissabte (19:00), 24 de març, corresponent a la jornada 29, contra un rival que ha deixat de ser una sorpresa i s’ha perfilat com la gran revelació de la temporada tant pel seu joc, com pels resultats: el UB La Palma, La Isla Bonita. La segona plaça de la classificació es posa en joc.

Amb motiu d’aquest partit contra el UB La Palma (19-9) dedicat a Maó, la SAD ha posat un preu especial en les entrades per a tot aquell aficionat –no abonat- que acrediti ser resident de Maó. En la venda anticipada a les oficines del club tindran un 50% de descompte –poden reservar-les telefònicament al 971 36 92 99- i un 30% si compren l’entrada a taquilla, el mateix dia de partit.

El Menorca Bàsquet té previst fer, durant la setmana, una visita als aficionats més joves de la localitat. En aquest cas, una representació de la plantilla visitarà el col·legi Sant Josep, amb el qual el club manté una vinculació de promoció i introducció de l’esport de la cistella. Els alumnes del col·legi podran compartir moments d’esbarjo, vivències i sotmetre’s als interrogatoris dels curiosos i joves seguidors del Menorca Bàsquet. No hi faltarà la protocol·lària sessió de firma d’autògrafs.

El club que presideix Benito Reynés també ha cursat invitació a les principals autoritats del municipi, així com als caps visibles de les diferents institucions esportives, socials i culturals de Maó. Amb motiu d’aquesta iniciativa, el Menorca Bàsquet també ha tret una promoció molt econòmica dirigida als alumnes, mestres i pares dels col·legis del municipi vinculats amb el club: Sant Josep, Verge de Gràcia, Sa Graduada i La Salle.

Les diferents promocions per a aquest partit no són acumulables.

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com