Dani Pérez, de tertúlia

10 abril 2012 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto
Dani Pérez,

Ganas de play-off, de su primer play-off, esto ha sido lo que más y mejor ha transmitido Dani Pérez en su distendida y acertada participación en la habitual tertulia del SER Deportivos que conduce Óscar Merino y que ha contado con la participación de Javier Ainsa, Josep Garriga y Simón Gascón.

El base de L’Hospitalet de Llobregat ha tenido la ocasión de felicitar al alero del Iberostar Canarias y ex jugador del Menorca Bàsquet, Nacho Yáñez, por el ascenso a la ACB conseguido la última jornada. «Han estado siempre arriba y en ningún momento han visto peligrar su posición y se les tiene que felicitar», ha destacado DaniP.

A las puertas del tramo más apasionante y exigente de la Adecco Oro, Dani Pérez es optimista y adelanta que «seguimos trabajando para llegar al play-off en el mejor momento posible, creo que lo conseguiremos y daremos más motivos a la afición para nos siga dando el apoyo que nos ha dado hasta ahora, de lo que estamos muy agradecidos, y confiamos también en mejorar la asistencia a los partidos».

El joven director de juego catalán acumula muchos méritos colectivos e individuales en su etapa de formación en el Barça y en la Selección Española, también en el Cornellà en su primera temporada sénior, pero ahora desea como nunca abrir el tarro de las nuevas sensaciones que deparará el play-off.

En lucha por la segunda posición y a sólo tres jornadas para acabar la fase regular, Dani Pérez multiplica los nombres de los rivales, «no sólo el Burgos. Por detrás vienen La Palma, Lleida y Navarra, que están a sólo una victoria. Huesca y Tarragona, los próximos rivales, son dos equipos que luchan por salir de una situación complicada y la última salida y último partido contra el Navarra será muy complicado. Se trata de sacar los partidos adelante y en casa no fallar, para intentar conseguir la segunda posición que está muy competida».

La cita del viernes (21:00) es de máxima exigencia, «el Lobe Huesca es un equipo que ha cambiado mucho, han cambiado jugadores, ha cambiado de entrenador, ha cambiado su forma de jugar y será una pista muy complicada. Tuvieron contra las cuerdas al Burgos sin tres jugadores muy importantes, compitieron hasta el final y perdieron de sólo tres puntos. Conociendo a su entrenador, Quim Costa, un gato viejo y gran conocedor de la categoría nos lo pondrán muy difícil». El rival aragonés se lo juega a todo o nada, en estas tres jornadas, para evitar la segunda plaza del play-out.

Sea como sea, en estos momentos Dani Pérez apuesta por la auto-dependencia y consolidar y dar el valor real al trabajo de toda una temporada, «salvo sobre todo Óliver Arteaga y David Navarro, que han estado constantemente aportando durante el año, a la otra parte del equipo nos faltaba dar un paso adelante en algunos aspectos, para aportar lo que hemos demostrado ser capaces de aportar otros años en otros equipos y que sabemos que podemos hacer. Dando este paso adelante los jugadores que no hemos sido tan constantes seguro que llegaremos al play-off preparados y para competir contra cualquier equipo y en cualquier pista».

A la hora de cerrar la tertulia, Dani Pérez rescata el discurso exigente, ambicioso y competitivo del técnico Josep Maria Berrocal, «el entrenador nos lo ha dejado muy claro y nos lo ha marcado durante toda la temporada. Lo importante es nunca restar, por delante del siempre sumar, y eso es lo que debemos interpretar bien los jugadores».

Son las palabras de Dani Pérez, un base joven, pero con un recorrido intenso, aún en proceso de formación y que pretende incrementar en el play-off más apasionante de la Adecco Oro más igualada de las dieciséis ediciones disputadas.

Dani Pérez, de tertúlia

 

El jugador del Menorca Bàsquet, Dani Pérez, ha participat a la tertúlia del SER Deportivos que té lloc cada setmana al Restaurant Pierro del Port de Maó.

 

Ganes de play-off, del seu primer play-off, això ha estat el que més i millor ha transmès Dani Pérez en la seva distesa i encertada participació a l’habitual tertúlia del SER Deportivos que condueix Óscar Merino i que ha comptat amb la participació de Javier Ainsa, Josep Garriga i Simón Gascón.

 

El base de l’Hospitalet de Llobregat ha tingut l’ocasió de felicitar l’aler de l’Iberostar Canarias i ex jugador del Menorca Bàsquet, Nacho Yáñez, per l’ascens a l’ACB aconseguit la darrera jornada. “Han estat sempre a dalt i en cap moment han vist patir la seva posició i se’ls ha de felicitar”, ha destacat DaniP.

 

A les portes del tram més apassionant i exigent de l’Adecco Or, Dani Pérez és optimista i avança que “seguim treballant per arribar al play-off en el millor moment possible, crec que ho aconseguirem i donarem més motius a l’afició perquè ens continuï donant el suport que ens ha donat fins ara, del que n’estem molt agraïts, i confiem també en millorar l’assistència als partits”.

 

El jove director de joc català acumula molts mèrits col·lectius i individuals en la seva etapa de formació al Barça i a la Selecció Espanyola, també al Cornellà en la seva primera temporada sènior, però ara desitja com mai encetar el pot de les noves sensacions que depararà el play-off.

 

En lluita per la segona posició i a només tres jornades per acabar la fase regular, Dani Pérez multiplica els noms dels rivals, “no només el Burgos. Per darrera venen La Palma, Lleida i Navarra, que estan només a una victòria. Huesca i Tarragona, els pròxims rivals, són dos equips que lluiten per sortir d’una situació complicada i la darrera sortida i darrer partit contra el Navarra serà molt complicat. Es tracta de treure els partits endavant i a casa no fallar, per intentar aconseguir la segona posició que està molt competida”.

 

La cita de divendres (21:00) és de màxima exigència, “el Lobe Huesca és un equip que ha canviat molt, han canviat jugadors, ha canviat d’entrenador, ha canviat de manera de jugar i serà una pista molt complicada. Van tenir contra les cordes el Burgos sense tres jugadors molt importants, van competir fins al final i van perdre de només tres punts. Coneixent el seu entrenador, Quim Costa, un gat vell i gran coneixedor de la categoria ens ho posaran molt difícil”. El rival aragonès es juga a tot o res, en aquestes tres jornades, evitar la segona plaça del play-out.

 

Sigui com sigui, en aquests moments Dani Pérez aposta per l’auto-dependència i consolidar i donar el valor real al treball de tota una temporada, “llevat sobretot d’Óliver Arteaga i David Navarro, que han estat constantment aportant durant l’any, l’altre part de l’equip ens faltava donar un pas endavant en alguns aspectes, per aportar el que hem demostrat ser capaços d’aportar altres anys a altres equips i que sabem que podem fer. Donant aquest pas endavant els jugadors que no hem estat tant constants segur que arribarem al play-off preparats i per competir contra qualsevol equip i a qualsevol pista”.

 

A l’hora de tancar la tertúlia, Dani Pérez rescata el discurs exigent, ambiciós i competitiu del tècnic Josep Maria Berrocal, “l’entrenador ens ho ha deixat molt clar i ens ho ha marcat durant tota la temporada. L’important és mai restar, per davant del sempre sumar, i això és el que hem d’interpretar bé els jugadors”.

 

Són les paraules de Dani Pérez, un base jove, però amb un recorregut intens, encara en procés de formació i que pretén incrementar en el play-off més apassionant de l’Adecco Or més igualada de les setze edicions disputades.

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com