Binipreu, patrocinador principal del play-off 2012

29 abril 2012 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto

Binipreu se suma a la fiesta del play-off y apuesta por la gran cita del baloncesto en la Adecco Oro como patrocinador principal. La empresa insular aportará juegos, concursos y premios en cada partido.

 

La cadena de supermercados Binipreu, que esta misma semana ha inaugurado un nuevo centro con 21.000 metros cuadrados de superficie comercial y que tres meses atrás cerró un acuerdo de patrocinio con la SAD por tres temporadas, apuesta por reforzar su apoyo al proyecto Menorca Bàsquet en el tramo más divertido, competitivo y apasionante de la temporada. Binipreu participará directamente en la animación de los partidos con los tradicionales juegos y concursos, alguna novedad y los premios que la afamada marca comercial insular aporta en sus citas baloncestísticas, con la garantía y la apuesta por los productos de Menorca.

 

En esta línea de colaboración mutua, el Menorca Bàsquet con el presidente Benito Reynés al frente, el director deportivo Tisi Reynés, el entrenador Josep Maria Berrocal y sus ayudantes y el capitán Urko Otegi junto con el resto de la plantilla han visitado este domingo al mediodía las instalaciones de la nueva gran superficie comercial que el grupo Domingo Marquès ha inaugurado esta semana en el Polígono Industrial de Maó.

 

La presencia de los jugadores del Menorca Bàsquet ha superado todas las previsiones de Binipreu, que ha visto como un domingo al mediodía las 330 plazas de aparcamiento repartidas en cuatro plantas subterráneas se han quedado cortas. El anfitrión ha ejercido de guía y ha mostrado las nuevas, funcionales e innovadoras instalaciones de Binipreu Menorca.

 

Los jugadores, agasajados por los clientes y los aficionados que han acudido al a convocatoria, han interactuado con los presentes en las diferentes actividades complementarias que han completado la inauguración del centro comercial, como la zona de baloncesto con los técnicos de cantera del Menorca Bàsquet o el espectáculo de magia.

 

David Navarro: “El aliento de la grada nos ayudará a encauzar la eliminatoria”

 

Entre autógrafo y autógrafo, entre juego de magia y tiro a canasta, David Navarro a atendido a los medios de comunicación en la visita del Menorca Bàsquet al centro comercial Binipreu Menorca. El escolta de Esparreguera ha valorado el momento del equipo ante el inminente asalto a la serie de cuartos de final del play-off de ascenso de la Adecco Oro frente al Breogán Lugo, así como a requerido del máximo apoyo de la afición insular para los dos primeros partidos a celebrar en el Pavelló Menorca.

 

“Estamos preparados para recibir al Breogán Lugo. Tenemos el factor campo a favor y sabemos de lo que somos capaces. Estamos concentrados definitivamente en esta primera eliminatoria”.

 

“No nos habíamos parado a pensar qué rival queríamos en esta primera eliminatoria. Se trataba de ganar el máximo número de partidos posible y esperar qué equipo nos tocaba. El Breogán llega en un buen momento de forma, ha hecho un buen final de liga regular, sabemos que tiene buenos jugadores… Bien, se trata de sacar el máximo rendimiento de nuestros puntos fuertes para sacar adelante la eliminatoria”.

 

“Es cierto que hemos estado por momentos irregulares, que hemos tenido bajones en algunos partidos, pero ya sabemos que a partir de ahora no nos lo podemos permitir y así hemos de mentalizarnos para poder pasar. Es difícil de analizar porqué sucede. Llevamos los partidos muy bien controlados y hemos fallado en algunos finales de partido, donde también hay que valorar el acierto del rival en una competición muy igualada. En todo caso, tenemos que saber aplicar soluciones a estos altibajos”.

 

“Tener los dos primeros partidos en casa es importante. Sería importante sacarlos adelante y tener la opción de sentenciar en Lugo. Jugar los dos primeros partidos en casa tiene que ser una ventaja y por eso estamos seguros de contar con el mejor ambiente que pueda generar nuestra afición. El aliento de la grada nos ayudará a encauzar la eliminatoria. El club, en este sentido, ha acertado al liberar a nuestros abonados de pasar por taquilla en la primera eliminatoria. Su apoyo en la fase regular ha sido muy importante y merecían un reconocimiento como éste, para darnos un último empujón en el tramo más divertido de la competición”.

 

 

 

Binipreu, patrocinador principal del play-off 2012

Binipreu se suma a la festa del play-off i aposta per la gran cita del bàsquet a l’Adecco Or com a patrocinador principal. L’empresa insular aportarà jocs, concursos i premis en cada partit.

La cadena de supermercats Binipreu, que aquesta mateixa setmana ha inaugurat un nou centre amb 21.000 metres quadrats de superfície comercial i que tres mesos enrere va tancar un acord de patrocini amb la SAD per tres temporades, aposta per reforçar el seu suport al projecte Menorca Bàsquet en el tram més divertit, competitiu i apassionant de la temporada. Binipreu participarà directament en l’animació dels partits amb els tradicionals jocs i concursos, alguna novetat i els premis que la famosa marca comercial insular aporta en les seves cites basquetbolístiques, amb la garantia i l’aposta pels productes de Menorca.

En aquesta línia de col·laboració mútua, el Menorca Bàsquet amb el president Benito Reynés al capdavant, el director esportiu Tisi Reynés, l’entrenador Josep Maria Berrocal i els seus ajudants i el capità Urko Otegi juntament amb la resta de la plantilla han visitat aquest diumenge al migdia les instal·lacions de la nova gran superfície comercial que el grup Domingo Marquès ha inaugurat aquesta setmana al Polígon Industrial de Maó.

La presència dels jugadors del Menorca Bàsquet ha superat totes les previsions de Binipreu, que ha vist com un diumenge al migdia les 330 places d’aparcament repartides en quatre plantes subterrànies s’han quedat curtes. L’amfitrió ha fet de guia i ha mostrat les noves, funcionals i innovadores instal·lacions de Binipreu Menorca.

Els jugadors, complimentats pels clients i els aficionats que han assistit a la convocatòria, han interactuat amb els presents en les diferents activitats complementàries que han completat la inauguració del centre comercial, com la zona de bàsquet amb els tècnics del planter del Menorca Bàsquet o l’espectacle de màgia.

David Navarro: «L’alè de la grada ens ajudarà a canalitzar l’eliminatòria»

Entre autògraf i autògraf, entre joc de màgia i tir a cistella, David Navarro a atès els mitjans de comunicació en la visita del Menorca Bàsquet al centre comercial Binipreu Menorca. L’escorta d’Esparreguera ha valorat el moment de l’equip davant l’imminent assalt a la sèrie de quarts de final del play-off d’ascens de l’Adecco Or davant del Breogán Lugo, així com a requerit del màxim suport de l’afició insular per als dos primers partits a celebrar al Pavelló Menorca.

«Estem preparats per rebre el Breogán Lugo. Tenim el factor camp a favor i sabem del que som capaços. Estem concentrats definitivament en aquesta primera eliminatòria».

«No ens havíem parat a pensar quin rival volíem en aquesta primera eliminatòria. Es tractava de guanyar el màxim nombre de partits possible i esperar quin equip ens tocava. El Breogán arriba en un bon moment de forma, ha fet un bon final de lliga regular, sabem que té bons jugadors… Bé, es tracta de treure el màxim rendiment dels nostres punts forts per tirar endavant l’eliminatòria».

«És cert que hem estat per moments irregulars, que hem tingut baixons en alguns partits, però ja sabem que a partir d’ara no ens ho podem permetre i així ens hem de mentalitzar per poder passar. És difícil d’analitzar per què succeeix. Portem els partits molt ben controlats i hem fallat en alguns finals de partit, on també cal valorar l’encert del rival en una competició molt igualada. En tot cas, hem de saber aplicar solucions a aquests alts i baixos».

«Tenir els dos primers partits a casa és important. Seria important tirar-los endavant i tenir l’opció de sentenciar a Lugo. Jugar els dos primers partits a casa ha de ser un avantatge i per això estem segurs de comptar amb el millor ambient que pugui generar la nostra afició. L’alè de la grada ens ajudarà a canalitzar l’eliminatòria. El club, en aquest sentit, ha encertat en alliberar als nostres abonats de passar per taquilla a la primera eliminatòria. El seu suport a la fase regular ha estat molt important i mereixien un reconeixement com aquest, per donar-nos una última empenta en el tram més divertit de la competició».

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com