Comunicat CF Establiments‏

9 junio 2015 | Por Redacción | Categoria: 3ª Regional, Fútbol
Establiments CF

Acaba de finalitzar la primera temporada en la història del CF Establiments, i ara ja podem dir que ha estat un éxit en tots els sentits. Deportivament hem estat lo suficientment regulars com per acabar l’any en posicions d’ascens a Segona Regional. I socialment el resultat encara ha estat millor, ja que hem tengut el recolzament de tot Establiments i el Secar de la Real.

Tot això no hagués estat possible sense la gran ajuda dels nostres patrocinadors i col·laboradors, dels jugadors i sobretot de la nostra meravellosa afició que ens ha acompanyat per tota l’illa.
Per acabar, també volem agrair, especialment, de tot cor al C.E. Esporles, per deixar-nos entrenar a les seves instalacions, i al C.F. La Unión, per deixar-nos jugar els partits de lliga al Camp Municipal del Secar de la Real.
L’any que ve prometem seguir donant guerra a Segona Regional!
Visca l’Establiments!!!

Club de Futbol Establiments,