CLUC SB GUANYA EL GRAN PREMI DELS 4 ANYS

7 diciembre 2016 | Por Rafel Gelabert | Categoria: Otros Deportes, Trote
.

.

El cavall de la Penya Bonanza s’imposa a 1’18»0
Tretze dels millors productes de la generació “C” s’enfrontaven el dimarts 6 de desembre a la pista palmesana en el Gran Premi dels 4 Anys; una prova amb un recorregut de 2.650m. que posava en joc un total de 25.000 euros en premis.
Els màxims favorits a la victòria eren Cluc SB i Claudy’s Crown, el primer amb el dorsal 4 de sortida, la direcció de Miquel Mestre i quatre victòries a les seves darreres actuacions i el segon amb el número 7, Joan Toni Riera i dues victòries i
una segona plaça.
Des de la mateixa sortida Cluc SB es situà cap i corda, seguit per Capritxós i Champion de Font. Chapeau de Font el seguia.
Champion de Font avançà fins a la segona plaça a poc més de 500 metres de la sortida, posició que no aguantà massa temps, ja que a 1500 metres de la conclusió era Claudy’s Crown qui per l’exterior es situava a l’estela del capdavanter. Al toc de campana Cluc SB seguia dominant, seguit per Claudy’s Crown, amb Champion de Font tercer a la corda. Aquestes posicions es mantingueren fins al darrer revolt, on Cluc SB i Claudy’s Crown es desmarcaven de la resta de competidors.
A la darrera recta Cluc SB va ser superior i s’imposà a 1’18»0 amb M. Mestre.
Claudy’s Crown va ser segona a 1’18»2 amb J.A. Riera. En tercer lloc arribà Champion de Font a 1’18»3, dirigit per J. Fluxà.

.

.

CLUC SB GANA EL GRAN PREMIO DE LOS 4 AÑOS

El caballo de la Penya Bonanza se impone a 1’18»0
Trece de los mejores productos de la generación “C” se enfrentaban el Martes 6 de Diciembre en la pista palmesana en el Gran Premio de los 4 Años; una prueba con un recorrido de 2.650m que ponia en juego un total de 25.000 euros en premios.
Los máximos favoritos a la victoria eran Cluc SB y Claudy’s Crown, el primero con el dorsal 4 de salida, la dirección de Miquel Mestre y cuatro victorias en sus últimas actuaciones y el segundo con el número 7, Joan Toni Riera y dos victorias y una segunda plaza.
Desde la misma salida Cluc SB se situó en cabeza de carrera, seguido por Capritxós y Champion de Font. Chapeau de Font lo seguía.
Champion de Font avanzó hasta la segunda plaza a poco más de 500 metros de la salida, posición que no aguantó demasiado tiempo, ya que a 1500 metros de la conclusión era Claudy’s Crown quien por el exterior se situaba a la estela del líder.
A toque de campana Cluc SB seguía dominando, seguido por Claudy’s Crown, con Champion de Font tercero por la cuerda. Éstas posiciones se mantuvieron hasta la última curva, donde Cluc SB y Claudy’s Crown se desmarcaban del resto de competidores.
En la última recta Cluc SB fue superior y se impuso a 1’18»0 con M. Mestre.

Claudy’s Crown fue segundo a 1’18»2 con J.A. Riera. En tercer lugar llegó Champion de Font a 1’18»3, dirigido per J. Fluxà.

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com