EL EQUIPO INFANTIL FEMENINO DEL CV MANACOR CAMPEÓN DE ESPAÑA

16 agosto 2017 | Por Redacción | Categoria: Voley
 Las jugadoras Aina Nadal, Bel Amer (CV CIDE) Natalia Binimelis, Laura Galmés (CV MANACOR) y María Piris (CV ARTA) se proclamaron ayer sábado, en Lorca, campeonas de España de Voley Playa, en la categoría infantil femenino.


Las jugadoras Aina Nadal, Bel Amer (CV CIDE) Natalia Binimelis, Laura Galmés (CV MANACOR) y María Piris (CV ARTA) se proclamaron ayer sábado, en Lorca, campeonas de España de Voley Playa, en la categoría infantil femenino.

El equipo infantil femenino en representación del CVManacor con las jugadoras: Laura Galmés, Natalia Binimelis, Bel Amer, Maria Piris y Aina Navidad, y con el entrenador Andrés Catalán, se han proclamado este fin de semana campeonas de España de voleyplaya .
El Campeonato se ha celebrado en el Centro Internacional de voleyplaya de Lorca los días 10 al 12 de agosto. El equipo perdió un partido contra Marbella (Andalucia1) a fase previa y tuvo que ir por cuadro de perdedores, lo que suponía tener que jugar muchos más partidos sin perder ninguno para llegar a semifinales. Hay así lo hicieron, ganaron en Extremadura (que no se presentó), Galicia, València2, Madrid y Barça y de esta manera llegaron a semifinales contra el equipo también de Baleares CV Sóller, un partido que sabíamos era difícil y que después de empatar los dos primeros sets tuvimos que disputar el set definitivo para saber cuál de los dos equipos pasaba a la final. En el tie break las solleriques adelantaron claramente en el marcador con un parcial de 4-11, y nuestras jugadoras aunque ya veían el partido perdido no fueron soltar en ningún momento y lucharon hasta conseguir cogerlas al 14-14, los dos últimos puntos cayeron por nuestro equipo y así se clasificaron para jugar la final. La final fue contra el equipo que nos había ganado a previas, el equipo andaluz de Marbella. La final también llegó al set definitivo, pero esta vez nosotros fuimos por delante todo el tiempo y ganamos el set y el campeonato sin tanta presión como la semifinal.
Por otra parte informamos que el equipo infantil masculino ha disputado también en Lorca el Campeonato de España, con un arranque algo irregular y bastantes altibajos en su lugar consiguieron plantarse en octavos de finales donde perdieron con un ajustado 1-2 contra el equipo de Oviedo.
Una vez hecho el resumen de los campeonatos de España también informa que este sábado el equipo sub19 femenino del CVManacor, formado por la manacorina Antonia M. Riera y la internacional sollerense Teresa Más se desplazarán también a Lorca para medirse en las mejores parejas españolas. A ver si tienen suerte y pueden superar el segundo lugar que el año pasado el CV Manacor consiguió con Petra Puente y Adela Más.
La actualidad del circuito playas de Manacor como cada mes de agosto se centra en la playa de S’Illot y a miles sus fiestas. Este pasado fin de semana se disputó el torneo mixto que fue ganado por: en la categoría infantil Louise Sansó y Miquel Bosch, categoría cadete Maria Amer y Joan Miquel Garcies, y en la categoría senior para Petra Puente y Sebastián Gibanel.
Este lunes también se ha celebrado el típico torneo de veteranos que contó con una participación de cuatro equipos mixtos. La juguera y la diversión fueron protagonistas del torneo y la falta de luz y tiempo no permitió poder acabar con un buen final.
Para terminar informó que este martes se disputa a partir de las 15’30 el torneo infantil 4×4 y que a lo largo de ella semana se disputará el 4×4 del resto de categorías, del que os tendremos informados la semana.


 

CV Manacor Infantil MasculiL’EQUIP INFANTIL FEMENÍ DEL CV MANACOR CAMPIÓ D’ESPANYA

 L’equip infantil femení en representació del CVManacor amb les jugadores: Laura Galmés, Natàlia Binimelis, Bel Amer , Maria Piris i Aina Nadal, i amb l’entrenador Andreu Català, s’han proclamat aquest cap de setmana campiones d’Espanya de voleiplatja.

El Campionat s’ha celebrat al centre Internacional de vòleiplatja de Lorca dels dies 10 al 12 d’agost. L’equip va perdre un partit contra Marbella ( Andalucia1) a fase prèvia i va haver d’anar per quadre de perdedors, el que suposava haver de jugar molts més partits sense perdre’n cap per arribar a semifinals. Hi així ho varen fer, varen guanyar a Extremadura (que no es va presentar), Galicia, València2, Madrid i Barça i d’aquesta manera arribaren a semifinals contra l’equip també de Balears CV Sóller, un partit que sabíem era difícil i que després d’empatar els dos primers sets haguérem de disputar el set definitiu per saber quin dels dos equips passava a la final. En el tie break les solleriques s’avançaren clarament al marcador amb un parcial de 4-11, i les nostres jugadores encara que ja veien el partit perdut no varen amollar en cap moment i lluitaren fins aconseguir agafar-les al 14-14, els dos darrers punts varen caure pel nostre equip i així es classificaren per jugar la final. La final va ser contra l’equip que ens havia guanyat a prèvies, l’equip andalús de Marbella. La final també va arribar al set definitiu, però aquesta vegada nosaltres varem anar per davant tot el temps i varem guanyar el set i el campionat sense tanta pressió com a la semifinal.

Per altra banda informam que l’equip infantil masculí ha disputat també a Lorca el Campionat d’Espanya, amb una arrancada una mica irregular i bastants alts i baixos en el seu lloc varen aconseguir plantar-se a octaus de finals on varen perdre amb un ajustat 1-2 contra l’equip d’Oviedo.

Una vegada fet el resum dels campionats d’Espanya també informam que aquest dissabte l’equip sub19 femení del CVManacor, format per la manacorina  Antònia M. Riera i la internacional sollerica Teresa Más es desplaçaran també a Lorca per medir-se en les millors parelles Espanyoles. A veure si tenen sort i poden superar el segon lloc que l’any passat el CV Manacor va aconseguir amb Petra Pont i Adela Más.

L’actualitat del circuit platges de Manacor com cada mes d’agost es centra a la platja de s’Illot i a lers seves festes. Aquest passat cap de setmana es va disputar el torneig mixt que va ser guanyat per: en la categoria infantil Louise sansó i Miquel Bosch, categoria cadet Maria Amer i Joan Miquel Garcies, i en la categoria sènior per Petra Pont i Sebastià Gibanel.

Aquest dilluns també s’ha celebrat el típic torneig de veterans que va comptar amb una participació de quatre equips mixtes. La juguera i la diversió varen ser protagonistes del torneig i la manca de llum i temps no va permetre poder acabar amb una bona final.

Per acabar informar que aquest dimarts es disputa a partir de les 15’30 el torneig infantil 4×4 i que al llarg d ela setmana es disputarà el 4×4 de la resta de categories, del que vos tendrem informats la setmana que ve.

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com