Formentera entrega un regal institucional al Deportivo Alavés
3 enero 2018 | Por Redacción | Categoria: Copa, Fútbol
Entrega Paca
El president del Consell de Formentera, Jaume Ferrer, ha entregat aquest migdia al president de l’Alavès un regal institucional per agrair la seva visita a l’illa de Formentera amb motiu del partit de la Copa del Rei que avui enfronta la SD Formentera amb el Deportivo Alavés. La placa ha estat feta sobre una base de marès on es pot llegir «L’illa de Formentera al Deportivo Alavés. Consell Insular de Formentera. 3 de gener del 2018». A dalt s’ha creat un fons metà l·lic de posidònia sobre una illa de Formentera per destacar el valor ambiental i la importà ncia d’aquesta planta patrimoni de la humanitat. L’artesà local Andrés RodrÃguez ha estat l’encarregat de fer aquest obsequi que passarà a formar part de la vitrina del club basc.
Una representant de la SD Formentera, aixà com el president Junta Insular de la Federació de Futbol de les Illes Balears, Vicent BufÃ, han fet també entrega d’una placa commemorativa de l’encontre a l’Alavès. Després han mantingut un dinar al Restaurant Bellavista amb les directives dels dos clubs, el president del Consell i el conseller d’Esports, Jordi Vidal.
Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquà puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com