COMUNICAT FBT / IEHM

23 marzo 2020 | Por Redacción | Categoria: Otros Deportes, Trote
FECT

Vista la situació que estem patint tots amb l’estat d’alarma decretat pel Govern Espanyol i que tots i totes hem d’adoptar i complir, amb tota responsabilitat i garanties, les mesures sanitàries de contenció dictaminades per les autoritats competents, enfront del COVID-19, la Federació Balear de Trot i l’Institut de l’Esport Hípic de Mallorca comuniquen:

Que la situació actual ha repercutit negativament en l’entrenament dels cavalls de carreres.
Que l’aturada de l’entrenament dels cavalls, fa que aquests mateixos no puguin afrontar en plenes condicions físiques les pròximes carreres de caràcter especial.
Que avui dia, no es pot determinar la data en què puguem tornar a dur a terme la nostra activitat, tant de l’entrenament dels cavalls com de l’organització de les carreres.
Pels motius anteriorment exposats, acordem:
Ajornar la disputa del Gran Premi Nacional i totes les carreres classificatòries pendents de dur-se a terme, com així mateix ajornar la disputa del Gran Premi de Manacor.
Tot d’una que sigui possible es fixarà una nova data tant per a la disputa de les classificatòries de les places pendents del Gran Premi Nacional com de les dates de disputa del Gran Premi Nacional i del Gran Premi de Manacor.

Palma a 23 de març de 2020