Els àrbitres de Primera i Segona Divisió ja estan concentrats a La Granja (Segòvia)

22 julio 2022 | Por admin | Categoria: Árbitros, Fútbol

Els col·legiats convocats pel Comitè Tècnic d’Àrbitres de la Reial Federació Espanyola de Futbol ja estan concentrats a la localitat segoviana de la GranjaPer davant, una setmana de treball físic i tècnic per als 40 col·legiats principals, 84 àrbitres assistents i 11 àrbitres específics de VAR que componen la plantilla arbitral professional de Primera i Segona Divisió.

Aquest primer torn de convocats el componen els àrbitres i àrbitres assistents internacionals més els dos col·legiats que han accedit a Primera Divisió aquesta temporada: Juan Luis Pulido Santana i Javier Iglesias Villanueva. El col·legiat canari està desitjós que arrenqui la temporada: “Amb ganes de començar, encara no m’he fet la idea del que em pot esperar a Primera, però tot bo i positiu”, destaca. Per part seva, l’àrbitre gallec no pot amagar la seva satisfacció: «Content després d’un temps esperant, va arribar l’oportunitat. Estic amb les millors expectatives per seguir aprenent, gaudint, anant a camp nous…».

Luis Medina Cantalejo, president del Comitè Tècnic d’Àrbitres, serà el primer a prendre la paraula a l’inici del seminari per donar la benvinguda als col·legiats i explicar el treball tècnic que es desenvoluparà. Després serà el moment de l’Àrea de Salut i Rendiment Físic que ja ha preparat una primera sessió de treball abans de fer les proves físiques oficials.


Los colegiados convocados por el Comité Técnico de Árbitros de la Real Federación Española de Fútbol ya están concentrados en la localidad segoviana de la Granja

Por delante, una semana de trabajo físico y técnico para los 40 colegiados principales, 84 árbitros asistentes y 11 árbitros específicos de VAR que componen la plantilla arbitral profesional de Primera y Segunda División.

Este primer turno de convocados está compuesto por los árbitros y árbitros asistentes internacionales más los dos colegiados que han accedido a Primera División esta temporada: Juan Luis Pulido Santana y Javier Iglesias Villanueva. El colegiado canario está deseoso de que arranque la temporada: “Con ganas de empezar, todavía no me he hecho la idea de lo que me puede esperar en Primera, pero todo bueno y positivo”, destaca. Por su parte, el árbitro gallego no puede esconder su satisfacción: «Contento después de un tiempo esperando, llegó la oportunidad. Estoy con las mejores expectativas para seguir aprendiendo, disfrutando, yendo a campo nuevos…».

Luis Medina Cantalejo, presidente del Comité Técnico de Árbitros, será el primero en tomar la palabra al inicio del seminario para dar la bienvenida a los colegiados y explicar el trabajo técnico que se va a desarrollar. Después será el momento del Área de Salud y Rendimiento Físico que ya ha preparado una primera sesión de trabajo antes de realizar las pruebas físicas oficiales.

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com