Comunicado. Club Voleibol Manacor.

18 diciembre 2022 | Por Redacción | Categoria: Volley

El Club Voleibol Manacor ha expresado públicamente su condena sin paliativos a los insultos racistas que se han producido este fin de semana des de las gradas del pabellón M. A. Nadal, contra el jugador Jean Pascal Diedihou, en el marco de la 12 jornada de Superliga que ha enfrentado al ConectaBalear CV Manacor con el Melilla Sport Capital.

El Club Voleibol Manacor, tras reaccionar enérgicamente  contra estos hechos al término del partido, ha retirado el carnet de socio al aficionado que desde la grada profirió los insultos. Asimismo pide disculpas al jugador visitante y al Club Voleibol Melilla. La presidenta del club, M. Antònia Perelló, se ha puesto en contacto con el jugador víctima de los insultos para pedirle disculpas en nombre del club, expresar su rechazo a este comportamiento y solidarizarse con él. Perelló ha advertido por otra parte, que la junta del club no tolerará estos comportamientos en su cancha.

Por otra parte, el entrenador de nuestro equipo, Lluís Enric Molada, junto con el cuerpo técnico y su plantilla de jugadores, ha emitido un comunicado pidiendo disculpas por los hechos y condenando sin fisuras cualquier discriminación por razón de raza, sexo o ideas. Molada ha expresado su “repulsa ante cualquier conducta chenófoba o de intolerancia en el deporte y en nuestra competición en particular”. Afirma asimísmo que las conductas individuales no representan “ni el sentir de los seguidores del voleibol en general, ni de los clubes participantes”.

——————————————————————————————————

El Club Voleibol Manacor ha expressat públicament la seva condemna sense pal·liatius als insults racistes que s’han produït aquest cap de setmana des de les grades del pavelló M. A. Nadal, contra el jugador Jean Pascal Diedihou, en el marc de la 12a jornada de Superlliga que ha enfrontat al ConnectaBalear CV Manacor amb el Melilla Sport Capital. El Club Voleibol Manacor, després de reaccionar enèrgicament contra aquests fets al final del partit, ha retirat el carnet de soci a l’aficionat que des de la grada va proferir els insults. Així mateix, demana disculpes al jugador visitant i al Club Voleibol Melilla. La presidenta del club, M. Antònia Perelló, s’ha posat en contacte amb el jugador víctima dels insults per demanar-li disculpes en nom del club, expressar el seu rebuig a aquest comportament i solidaritzar-s’hi. Perelló ha advertit per altra banda, que la junta del club no tolerarà aquests comportaments a la seva pista. D’altra banda, l’entrenador del nostre equip, Lluís Enric Molada, juntament amb el cos tècnic i la plantilla de jugadors, ha emès un comunicat demanant disculpes pels fets i condemnant sense fissures qualsevol discriminació per raó de raça, sexe o idees. Molada ha expressat la seva “repulsa davant de qualsevol conducta xenòfoba o d’intolerància a l’esport ia la nostra competició en particular”. Afirma així mateix que les conductes individuals no representen “ni el sentir dels seguidors del voleibol en general, ni dels clubs participants”.

 

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com