IX Memorial José Timoner

21 septiembre 2010 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto

Menorca Bàsquet: prèvia Menorca Bàsquet – DKV Joventut (IX Memorial José Timoner)
Rafa Huertas. L’escorta malagueny serà el primer jugador que el Pavelló Menorca veurà enmig d’un muntatge de so, llums i fum. És el dia més esperat pels seguidors del Menorca Bàsquet. El Memorial i un convidat de luxe, el DKV.

El Menorca Bàsquet es presenta aquest dimecres (21 hores) davant l’afició i davant un rival històric, a l’hora que simpàtic i amb un seguiment arrelat des de la dècada dels 80, el DKV Joventut. L’equip de Paco Olmos mostrarà per primera vegada els seus valors a casa amb motiu del IX Memorial José Timoner.

El grup insular ha fet un recorregut de quatre setmanes de preparació intenses, amb tres sortides a la península, 4 partits i 4 entrenaments conjunts. Una càrrega de treball físic, que serà la base per encetar la temporada al ritme que pretén el tècnic valencià.

L’únic jugador amb seqüeles de la pretemporada és Jakim Donaldson. El de Pittsburgh, que ja va descansar en el partit de preparació contra el Manresa a Sant Hilari, no s’ha entrenat les tres darreres sessions per una sobrecàrrega al genoll esquerra. Però Donaldson intentarà no faltar a la cita del Memorial Timoner.

El DKV Joventut, dirigit per José Vicente ‘Pepu’ Hernández, ha ajuntat un grup de joves, un producte clàssic del planter badaloní, liderat pel mallorquí Pere Tomàs i amb Josep Franch, Henk Norel, David Jelinek i el repescat Dmitry Flis. Al seu voltant, jugadors amb recorregut a la categoria i talent per formar un equip sòlid. Des de la incorporació sonada de Jordi Trias, a noms consolidats a l’ACB com Carls English, Will McDonald i Quinton Hosley. La cirereta és un base que respon al nom de Russel Robinson, fitxat de la lliga nord-americana de desenvolupament.

Data: Dimecres, 22 de setembre de 2010
Hora: 21:00 horas (no televisat)
Lloc:
Pavelló Menorca
Árbitres: Martín Bertrán – Perea – Cardús
Precedents ACB: 1-7
Victòries/derrotes pretemporada: Menorca Bàsquet (3-1); DKV (3-3)

Con el número 5 …

… Rafa Huertas. El escolta malagueño será el primer jugador que el Pabellón Menorca descubrirá en medio de un montaje de sonido, luces y humo. Ha llegado el día más esperado por los abonados y seguidores del Menorca Bàsquet. El Memorial y un invitado de lujo, el DKV Joventut.

El Menorca Bàsquet se presenta este miércoles (21 horas) ante la afición y ante un rival histórico, al tiempo que simpático y con un seguimiento arraigado desde la década de los 80, el DKV Joventut. El equipo de Paco Olmos mostrará por primera vez sus valores en casa con motivo del IX Memorial José Timoner.

El grupo insular ha hecho un recorrido de cuatro semanas de preparación intensas, con tres salidas a la península, 4 partidos y 4 entrenamientos conjuntos. Una carga de trabajo físico, que será la base para iniciar la temporada en el ritmo que pretende el técnico valenciano.

El único jugador con secuelas de la pretemporada es Jakim Donaldson. El de Pittsburgh, que ya descansó en el partido de preparación contra el Manresa en Sant Hilari, no se ha entrenado las tres últimas sesiones por una sobrecarga en la rodilla izquierda. Pero Donaldson intentará no faltar a la cita del Memorial Timoner.

El DKV Joventut, dirigido por José Vicente ‘Pepu’ Hernández, ha juntado un grupo de jóvenes, un producto clásico de la cantera badalonés, liderado por el mallorquín Pere Tomàs y Josep Franch, Henk Norel, David Jelinek y el repescado Dmitry Flis. A su alrededor, jugadores con recorrido en la categoría y talento para formar un equipo sólido. Desde la incorporación sonada de Jordi Trias, a nombres consolidados ACB como Carlos English, Will McDonald y Quinton Hosley. La guinda es un base que responde al nombre de Russel Robinson, fichado de la liga estadounidense de desarrollo.

Fecha: Miércoles, 22 de septiembre de 2010
Hora: 21:00 horas (no televisado)
Lugar: Pabellón Menorca
Árbitros: Martín Bertrán – Perea – Cardús
Precedentes ACB: 1-7
Victorias / derrotas pretemporada: Menorca Bàsquet (3-1); DKV (3-3)

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com