Final del programa de tecnificació 2010-11

4 julio 2011 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto
Menorca Bàsquet

El Menorca Bàsquet ha clausurat el programa de tecnificació d’aquest curs 2010-11, coordinat per Joan Junoy, amb una darrera activitat que ha comptat amb la participació de 42 jugadors i jugadores de tota l’illa.

Del passat dilluns, 27 de juny, fins el divendres, dia primer de juliol, les instal·lacions del Pavelló Menorca han acollit la setmana de tecnificació que tancava l’ampli programa d’aquesta temporada.

Joan Junoy ha dirigit les sessions, de 17 a 20.30, que han comptat amb la participació de 42 jugadors i jugadores de total l’illa, 30 dels quals procedien de clubs externs al Menorca Bàsquet.

Boscos, Ciutadella, Jovent, Ferreries, Sant Lluís i Mercadal s’han beneficiat, com durant la resta de la temporada, d’aquesta darrera activitat. El programa de tecnificació ha consistit, principalment en concentracions de dues hores generalment prèvies a la celebració d’un partit de l’equip d’ACB. Durant les dates de Nadal també es va dur a terme una activitat inclosa dins aquest programa.

A més dels jugadors, entrenadors d’altres clubs s’han sumat a participar en aquest programa que el Menorca Bàsquet ha posat a disposició dels clubs amb els quals ha signat un conveni de col·laboració i promoció del bàsquet de manera altruista.

Final del programa de tecnificación 2010-11

El Menorca Bàsquet ha clausurado el programa de tecnificación de este curso 2010-11, coordinado por Joan Junoy, con una última actividad que ha contado con la participación de 42 jugadores y jugadoras de toda la isla.

Del pasado lunes, 27 de junio, hasta el viernes, día primero de julio, las instalaciones del Pabellón Menorca han acogido la semana de tecnificación que cerraba el amplio programa de esta temporada.

Joan Junoy ha dirigido las sesiones, de 17 a 20.30, que han contado con la participación de 42 jugadores y jugadoras de total la isla, 30 de los cuales procedían de clubes externos al Menorca Bàsquet.

Bosques, Ciudadela, Juventud, Ferreries, Sant Lluís y Mercadal se han beneficiado, como durante el resto de la temporada, de esta última actividad. El programa de tecnificación ha consistido, principalmente en concentraciones de dos horas generalmente previas a la celebración de un partido del equipo de ACB. Durante las fechas de Navidad también se llevó a cabo una actividad incluida dentro de este programa.

Además de los jugadores, entrenadores de otros clubes se han sumado a participar en este programa que el Menorca Bàsquet ha puesto a disposición de los clubes con los que ha firmado un convenio de colaboración y promoción del baloncesto de forma altruista.

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com