3-0 EN EL ÚLTIMO TEST DE PRETEMPORADA CONTRA EL BINISSALEM

19 agosto 2018 | Por Redacción | Categoria: Amistosos, Fútbol
Baleares vs Binisalem

Baleares vs Binisalem

 

CONTIENE ÁLBUM FOTOS

Era el último test de pretemporada. La última prueba antes de debutar en liga en siete días en el Estadio de Castalia contra el Castellón. Manix Mandiola apostó por un sistema 4-3-3, con Carl en portería, los laterales para Expósito y Rubén González y la zaga de centrales para Vallori y Vega. Un centro del campo formado por los escuderos Rovirola y Villapalos, dejando más libertad para el capitán Fullana. Arriba, a la derecha Kike López, a la izquierda Canario y en punta Marcos de la Espada. El Binissalem, plagado de muchos ex balearicos, que volvían a su casa, comenzando por su técnico, Luis Espinosa. Jugadores con pasado balearico como Miquel López, Toni del Castillo, Ignasi Dalmedo o Jaume Moyà. El conjunto del Raiguer salió muy intenso y plantó caro en muchas acciones disputadas del encuentro, no dando ningún balón por perdido. Sin embargo, poco a poco se fue imponiendo la calidad del equipo de superior categoría. En el minuto 4 primera ocasión de Villapalos de cabeza fuera a centro de Kike López. En el minuto 17, un córner botado por Fullana lo peina en el primer palo Rubén González y Marcos de la Espada remata desde el área pequeña, también de cabeza. Quinto gol del pollencí, pichichi absoluto de la pretemporada balearica. En el 25 de la primera llegaría el 2-0, otra vez de balón parado. Fullana saca una falta casi desde el centro del campo y el hoy lateral Rubén remata de cabeza impecable de gran salto. El lateral dio un gol en forma de asistencia y marcó otro. A la media hora de partido Fullana lanza una falta magistralmente rozando el larguero. En el 40 Vallori tuvo el tercer gol en un balón muerto que le cae dentro del área y con un soberbio amague, zafa el defensa pero su remate lo para Mateu a bocajarro. En el 44 Kike tiene un buen mano a mano pero su chut en el primer palo lo detiene el portero. En el último minuto de la primera parte nuevamente Alberto Villapalos tiene un remate de cabeza alto.

 

La segunda parte se inició con 5 cambios de golpe. Se retiraron Vega, Expósito, Rovirola, Marcos y Canario y en su lugar salieron Guasp, Nacho Heras, Hugo, Pedro Ortiz y Nuha, cambiando a un dibujo táctico del 3-5-2.

Hugo Díaz tuvo una gran ocasión en el 56 de partido tras una buena dejada de Nuha. Su zurdazo lo paró el portero en una gran intervención, enviando a córner.  En el 61 se vio el gol del partido, Fullana conduce desde el centro del campo, no le entra nadie, avanza, arma la pierna desde la frontal con un trallazo que supera a media altura al portero visitante. Gran gol del capitán, el tercero de la pretemporada en su cuenta particular. El año pasado, el de Montuïri fue el pichichi del equipo en liga con 8 dianas.

En el 70 de partido Miquel Amengual sustituiría a Carl Klaus en portería. Al final del partido, 3-0 y buena imagen y sensaciones en la última prueba de pretemporada.

Declaraciones

Manix Mandiola: “El fútbol de verdad viene la semana que viene. Nos viene bien para conjuntarnos pero en la competición la dificultad será mayor. La semana que viene tendremos un rival, el Castellón, tiene un gran estadio, equipo histórico y no iremos de sparring allí. Somos conscientes del gran escenario pero estamos preparados para plantar cara.  Estamos preparados para ser competitivos contra cualquiera de nuestra categoría y dar el nivel. Hemos hecho hoy dos goles de jugada de estrategia. Se esperan incorporaciones pero veremos si llegan para jugar la semana que viene, hará falta tiempo, alguno va a llegar ya y otro antes de que acabe el plazo. Parece que el Cholo Simeone ha inventado lo de partido a partido pero es eso, si ganamos el primer el viento vendrá de cola. Todos queremos jugar y ganar el primer partido y si no es así levantarse y ganar el partido y cuando pase un tiempo largo veremos si miramos para arriba o para abajo. Los fichajes de adelante dependen de las rachas y los de atrás han dado un nivel altísimo. Con los 3 delanteros nuevos tienen que tener luces para dar ese toque de calidad y que con la bombilla encendida nos dé goles”.

Kike López: “Ha sido el mejor día en cuanto a intensidad y lo que hemos propuesta según quería el míster. La semana que viene tenemos la prueba de fuego. El Castellón llenará el campo, tienen ganas, una ciudad que merece estar más arriba pero tenemos experiencia y sabemos a lo que tenemos que jugar allí. Todos los que han venido nuevos han aportado mucho pero la integración es buena. Queremos que el Estadi Balear esté cuanto antes pero antes habrá que sacar muchos puntos en Son Malferit. El objetivo se verá cuando queden 10 jornadas a ver dónde estamos”.

3-0 EN EL DARRER TEST DE PRETEMPORADA CONTRA EL BINIISALEM

 CRÒNICA

Era el darrer test de pretemporada. L’última prova abans de debutar en lliga en set dies a l’Estadi de Castàlia contra el Castelló. Manix Mandiola va apostar per un sistema 4-3-3, amb Carl en porteria, els laterals per Expósito i Rubén González i els centrals per Vallori i Vega. Un centre del camp format pels escuders Rovirola i Villapalos, deixant més llibertat per al capità Fullana. A dalt, a la dreta Kike López, a l’esquerra Canario i en punta Marcos de la Espada. El Binissalem, ple de molts ex balearicos, que tornaven a casa, començant pel seu tècnic, Luis Espinosa. Jugadors amb passat balearico com Miquel López, Toni del Castillo, Ignasi Dalmedo o Jaume Moyà. El conjunt del Raiguer va sortir molt intens i va plantar car en moltes accions disputades del partit, no donant cap pilota per perduda. No obstant això, a poc a poc es va anar imposant la qualitat de l’equip de superior categoria. Al minut 4 primera ocasió de Villapalos de cap fora a centre de Kike López. Al minut 17, un córner botat per Fullana el pentina al primer pal Rubén González i Marcos de la Espada remata des de l’àrea petita, també de cap. Cinquè gol del pollencí, pitxitxi absolut de la pretemporada balearica. En el 25 de la primera arribaria el 2-0, una altra vegada de pilota parada. Fullana treu una falta gairebé des del centre del camp i l’avui lateral Rubén remata de cap impecable de gran bot. El lateral va donar un gol en forma d’assistència i va marcar un altre. A la mitja hora de partit Fullana llança una falta magistralment fregant el travesser. Al 40 Vallori va tenir el tercer gol en una pilota morta que li cau dins l’àrea i amb un superb retall, se’n desfà del defensa però la seva rematada l’atura Mateu a boca de canó. Al 44 Kike té un bon mà a mà però el seu xut al primer pal el deté el porter. En l’últim minut de la primera part novament Alberto Villapalos té una rematada de cap alt.

La segona part s’iniciaà amb 5 canvis de cop. Es varen retirar Vega, Expósito, Rovirola, Marcos i Canario i en el seu lloc sortiren Guasp, Nacho Heras, Hugo, Pedro Ortiz i Nuha, canviant a un dibuix tàctic al 3-5-2. Hugo Díaz va tenir una gran ocasion al 56 de partit, després d’una bona deixada de Nuha. El seu xut amb l’esquerra l’atura el porter en una gran intervenció, enviant a córner. Al 61 es va veure el gol del partit. Fullana condueix des del centre del camp, no li entra ningú, avança, arma la cama des de la frontal amb un fort xut que supera a mitja alçada el porter visitant. Gran gol del capità, el tercer de la pretemporada al seu compte particular. L’any passat, el de Montuïri va ser el pitxitxi de l’equip en lliga amb 8 dianes. Al 70 de partit Miquel Amengual substituiria Carl Klaus en porteria. Al final del partit, bona imatge i bones sensacions en la darrera prova de pretemporada.

Declaracions

 Manix Mandiola: «El futbol de veritat ve la setmana que ve. Ens va bé per conjuntar però en la competició la dificultat serà més gran. La setmana que ve tendrem un rival, el Castelló, que té un gran estadi, equip històric i no anirem d’espàrring allà. Som conscients del gran escenari però estem preparats per plantar cara. Estem preparats per ser competitius contra qualsevol de la nostra categoria i donar el nivell. Hem fet avui dos gols de jugada d’estratègia. S’esperen incorporacions però veurem si arriben per jugar la setmana que ve, farà falta temps, algú arribarà ja i un altre abans que acabi el termini. Sembla que el Cholo Simeone ha inventat això de partit a partit però és això, si guanyam el primer el vent vendrà de cua. Tots volem jugar i guanyar el primer partit i si no és així aixecar-se i guanyar el segon partit i quan passi un temps llarg veurem si mirem cap amunt o cap avall. Els fitxatges d’endavant depenen de les ratxes i els de darrere han donat un nivell altíssim. Amb els 3 davanters nous han de tenir llums per donar aquest toc de qualitat i que amb la bombeta encesa ens doni gols«.

Kike López: «Ha estat el millor dia pel que fa a intensitat i el que hem proposta segons volia el míster. La setmana que ve tenim la prova de foc. El Castelló omplirà el camp, tenen ganes, una ciutat que mereix estar més amunt però tenim experiència i sabem al que hem de jugar-hi. Tots els que han vingut nous han aportat molt però la integració és bona. Volem que l’Estadi Balear estigui com més aviat millor però abans caldrà treure molts punts a Son Malferit”.

[FAG id=260368]

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com