El tercer de Ses Illes

11 agosto 2010 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto

Miki ServeraEl talent i la projecció de Miki Servera s’enganxen el dimecres al projecte del Menorca Bàsquet. El base cedit per l’Unicaja serà el tercer jugador de les Balears que juga a l’ACB amb el Menorca, després de Tisi Reynés y Alzamora.

Miki Servera serà presentat als mitjans de comunicació al Restaurant La Minerva del Port de Maó, després d’esser sotmès al reconeixement mèdic. La incorporació del director de joc mallorquí el converteix en el tercer jugador balear que jugarà al Menorca Bàsquet a l’ACB.

El primer jugador de l’arxipèlag balear en jugar amb el Menorca Bàsquet a l’ACB va ser el menorquí Tisi Reynés, a la temporada 2005-2006. Reynés va retornar a l’illa a la temporada 2004-2005 després de fer història a mb el Gran Canària: va ser el primer menorquí en debutar a l’ACB, amb 34 anys.

El base maonès va ser un dels principals artífexs de l’ascens del Menorca Bàsquet a l’ACB. Tisi Reynés va ser l’emblemàtic capità en la temporada de la primera permanència del Menorca Bàsquet, en l’històric partit contra el Manresa a la darrera jornada. Aquella primera temporada a l’ACB, Reynés va fer una mitjana de 6’1 punts i 2 assistències en 18 minuts de joc per partit.

El segon jugador balear en passar pel Pavelló Menorca va ser el mallorquí Alfons Alzamora. El pivot, nascut a Palma, va militar a les files del Menorca Bàsquet la temporada 2006-2007. El jugador balear va arribar a l’illa després de passar per diversos clubs ACB, entre ells el FC Barcelona de Pesic, on va participar de l’històric triplet aconseguit pel club català a la temporada 2002-2003. A Menorca, Alzamora es va mostrar com un jugador engrescador, feiner i amb talent; va aconseguir una mitjana de 3’7 punts i 2’7 rebots en 13 minuts de joc per partit.

Ara, un altre jugador nascut a Palma, Miki Servera s’incorpora al nou projecte del Menorca Bàsquet en el retorn a l’ACB. El jove base donarà el salt a la millor lliga de Europa després d’haver estat jugant al Clínicas Rincón Axarquía de LEB Or en edat junior. A pesar de la seva joventut, Servera ja sap el que és debutar a l’ACB i a l’Eurolliga amb el primer equip de l’Unicaja de Màlaga. El club andalús ha confiat en el Menorca Bàsquet perquè Servera desenvolupi un estadi més de la seva formació entre l’elit del bàsquet nacional.

El tercero de Ses Illes

El talento y la proyección de Miki Servera se suben este miércoles al proyecto del Menorca Bàsquet. El base cedido por el Unicaja será el tercer jugador de las Islas Baleares que juega en la ACB con el Menorca, después de Tisi Reynés y Alfons Alzamora.

Miki Servera será presentado a los medios de comunicación en el Restaurante La Minerva del Puerto de Maó, después de ser sometido al reconocimiento médico. La incorporación del director de juego mallorquín lo convierte en el tercer jugador balear que jugará en Menorca Bàsquet en la ACB.

El primer jugador del archipiélago balear en jugar con el Menorca Básquet en la máxima categoría fue el menorquín Tisi Reynés, en la temporada 2005-2006. Reynés volvió a la isla en la temporada 2004-2005, después de hacer historia en Gran Canaria: fue el primer menorquín en debutar en la ACB, con 34 años.

El base mahonés fue uno de los principales artífices del ascenso del Menorca Bàsquet a la ACB. Tisis Reynés fue el emblemático capitán en la temporada de la primera permanencia del Menorca Básquet, en el histórico partido contra el Manresa en la última jornada. Aquella primera temporada ACB, Reynés hizo una media de 6’1 puntos y 2 asistencias en 18 minutos de juego por partido.

El segundo jugador balear en pasar por el Pavelló Menorca fue el mallorquín Alfons Alzamora. El pívot, nacido en Palma, militó en las filas del Menorca Bàsquet la temporada 2006-2007. El jugador balear llegó a la isla después de pasar por varios clubes ACB, entre ellos el FC Barcelona de Pesic, donde participó del histórico triplete conseguido por el club catalán en la temporada 2002-2003. En Menorca, Alzamora se mostró como un jugador entusiasta, hábil y con talento; consiguió una media de 3’7 puntos y 2’7 rebotes en 13 minutos de juego por partido.

Ahora, otro jugador nacido en Palma, Miki Servera se incorpora al nuevo proyecto del Menorca Bàsquet en el retorno a la ACB. El joven base dará el salto a la mejor liga de Europa tras haber jugado en el Clínicas Rincón Axarquía de LEB Oro, todavía en edad junior. A pesar de su juventud, Servera ya sabe lo que es debutar en la ACB i en la Eurolliga con el primer equipo del Unicaja de Málaga. El club andaluz ha confiado en el Menorca Bàsquet para que Servera desarrolle un estadio más de su formación entre la élite del baloncesto nacional.

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com