MENORCA BÀSQUET, Segon viatge, tres partits

6 septiembre 2010 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto

El Menorca Bàsquet farà un stage a Pinto, previ pas per VItòria-Gasteiz, des de dimarts fins diumenge. L’equip d’Olmos farà tres entrenaments a porta tancada amb Caja Laboral, Fuenlabrada y Blancos de Rueda Valladolid.

Tercera setmana de pretemporada i segon desplaçament a la península. L’equip farà dimarts (7 de setembre) dematí una sessió de tir, abans de volar cap a Bilbao (16:40h). L’expedició es traslladarà amb autocar a Vitòria-Gasteiz, on fara un partit d’entrenament a porta tancada amb el Caja Laboral de Dusko Ivanovic (20:30h), en el Fernando Buesa Arena.

En sol demà, dimecres 8, l’equip agafarà carretera (quatre hores i mitja aproximadament) per arribar a la localitat madrilenya de Pinto -ciutat natal d’Alberto Contador, triple guanyador del Tour de França-. A les 20:30h, també a porta tancada, s’enfrontarà al Baloncesto Fuenlabrada de Salva Maldonado, al Fernando Martín. El Menorca Bàsquet farà una estada a Pinto fins el dia 10.

Dijous i divendres, Paco Olmos dirigirà tres sessions de pista al municipi madrileny i dissabte l’equip es desplaçarà fins a Madrid. Allotjat a la capital, el Menorca farà un tercer entrenament a porta tancada amb el Blanco de Ruedas Valladolid de Porfirio Fisac (20:30h), el dissabte 11, al Poliesportiu Pisuerga.

L’expedició balear tornarà a Menorca, des de Madrid, el diumenge 12 a primera hora del dematí.

Segundo viaje, tres partidos

El Menorca Bàsquet hará un stage en Pinto, previo paso por Vitoria-Gasteiz, desde el martes hasta el domingo. El equipo de Olmos hará tres entrenamientos a puerta cerrada con Caja Laboral, Fuenlabrada y Blancos de Rueda Valladolid.

Tercera semana de pretemporada y segundo desplazamiento a la península. El equipo hará el martes (7 de septiembre) mañana una sesión de tiro, antes de volar hacia Bilbao (16:40 h). La expedición se trasladará en autocar a Vitoria-Gasteiz, donde hará un partido de entrenamiento a puerta cerrada con el Caja Laboral de Dusko Ivanovic (20:30 h), en el Fernando Buesa Arena.

A la mañana siguiente, miércoles 8, el equipo tomará carretera (cuatro horas y media aproximadamente) para llegar a la localidad madrileña de Pinto -ciudad natal de Alberto Contador, triple ganador del Tour de Francia-. A las 20:30 h, también a puerta cerrada, se enfrentará al Baloncesto Fuenlabrada de Salva Maldonado, en el Fernando Martín. El Menorca Bàsquet hará una estancia en Pinto hasta el día 10.

Jueves y viernes, Paco Olmos dirigirá tres sesiones de pista en el municipio madrileño y el sábado el equipo se desplazará hasta Madrid. Alojado en la capital, el Menorca hará un tercer entrenamiento a puerta cerrada con el Blanco de Ruedas Valladolid de Porfirio Fisac (20:30 h), el sábado 11, en el Polideportivo Pisuerga.

La expedición balear volverá a Menorca, desde Madrid, el domingo 12 a primera hora de la mañana.

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com