ACTUALITAT MENORCA BÀSQUET Menorca viatja

28 septiembre 2010 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto

El Menorca Bàsquet i Viatges Magon han presentat el programa “Menorca viatja” perquè els aficionats acompanyin l’equip en el desplaçaments. L’agència de capçalera del club organitzarà els viatges especials que promou Air Europa.

La triple associació de club i empreses permetrà l’aficionat del Menorca Bàsquet optar a cinc desplaçaments més còmodes –vols directes- i a preus populars. Els anomenats vols especials tindràn com a destinació Alacant (jornada 4), Vitòria (j9), Sevilla (j13), Sant Sebastià (j20) i Màlaga (j22).

Air Europa i Viatges Magon posen a disposició de l’aficionat prop de 100 places per acompanyar l’equip. El primer desplaçament es correspon amb la jornada 4 i l’enfrontament a la pista del Meridiano Alicante. Per 142 euros (preu per resident i abonat), l’aficionat té assegurat volar amb l’equip, hotel i entrada. Sortida el dia 23 i tornada el 24 vespre. Pels fillets de 2 a 12 anys, el preu serà de 125 euros, compartint habitació amb dos adults.

L’agència Viatges Magon, mitjançant el seu director-gerent Gabriel Pons, que ha presidit l’acte amb el director general del club Oriol Humet, ha anunciat la possibilitat d’ajustar encara més els preus per a grups especials (penyes, empreses…).

Aquesta novedosa iniciativa respon a l’esperit viatger que ha mostrat sempre l’afició del Menorca Bàsquet. En el record de la primera etapa a l’ACB, el desplaçament a Múrcia de més de 600 aficionats a la darrera jornada de la temporada 2006/07 –l’equip es jugava la permanència-, les mil persones que van ocupar la grada del Palau Blaugrana el curs 2008/09 o els 200 seguidors que es desplaçaren fins a Càceres, la temporada passada a l’Adecco Or.

Per la primera jornada, en el partit contra el Blancos de Rueda Valladolid, el Menorca Bàsquet sortejarà 2 bitllets i 2 entrades pel primer vol especial a Alacant, entre els abonats que assisteixin al partit inaugural de la temporada.

La culminació d’aquesta campanya serà un nou sorteig de 2 bitllets i 2 entrades pel cinquè viatge especial a Màlaga (26-27 febrer, j22) entre els aficionats que hagin fet els 4 primers viatges especials.

Menorca viaja

El Menorca Bàsquet y Viatges Magon han presentado el programa «Menorca viaja» que abre las puertas a los aficionados para acompañar al equipo en los desplazamientos ACB. La agencia de cabecera del club organizará los viajes especiales que promueve Air Europa.

La triple asociación de club y empresas permitirá al aficionado del Menorca Bàsquet optar a cinco desplazamientos más cómodos -vuelos directos- y a precios populares. Los llamados vuelos especiales tendrán como destino Alicante (jornada 4), Vitoria (J9), Sevilla (J13), San Sebastián (J20) y Málaga (j22).

Air Europa y Viatges Magon ponen a disposición del aficionado cerca de 100 plazas para acompañar al equipo. El primer desplazamiento se corresponde con la jornada 4, enfrentamiento en la pista del Meridiano Alicante. Por 142 euros (precio para residentes y abonados), el aficionado tiene asegurado volar con el equipo, hotel y entrada. Salida el día 23 y vuelta el 24 noche. Para los niños de 2 a 12 años, el precio será de 125 euros, compartiendo habitación con dos adultos.

La agencia Viatges Magon, mediante su director-gerente Gabriel Pons, que ha presentado el acto con el director general del club Oriol Humet, ha anunciado la posibilidad de ajustar aún más los precios para grupos especiales (peñas, empresas. ..).

Esta novedosa iniciativa responde al espíritu viajero que ha mostrado siempre la afición del Menorca Bàsquet. En el recuerdo de la primera etapa ACB, el desplazamiento a Murcia de más de 600 aficionados en la última jornada de la temporada 2006/07 -el equipo se jugaba la permanencia-, las mil personas que ocuparon la grada del Palau Blaugrana el curso 2008/09 o los 200 seguidores que se desplazaron hasta Cáceres, la pasada temporada en la Adecco Oro.

Para la primera jornada, en el partido contra el Blancos de Rueda Valladolid, el Menorca Bàsquet sorteará 2 billetes y 2 entradas para el primer vuelo especial a Alicante, entre los abonados que asistan al partido inaugural de la temporada.

La culminación de esta campaña será un nuevo sorteo de 2 billetes y 2 entradas para el quinto viaje especial con destino a Málaga (26-27 febrero, j22) entre los aficionados que hayan hecho los 4 primeros viajes especiales.

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com