Gran Canària 2014: el partit d’Es Mercadal

28 febrero 2011 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto
Melvin Sanders visitarà Es Mercadal

El Menorca Bàsquet dedicarà el partit de diumenge, 6 de març, contra el Gran Canària 2014 (12:15 hores), al municipi d’Es Mercadal. És la vuitena acció del programa ‘Som Menorca’ dirigit als pobles i els seus col·lectius.

Un parell de jugadors de la plantilla d’ACB visitaran a mitjans setmana als equips de formació del CB Es Mercadal i als alumnes del Col·legi Públic Mare de Déu del Toro, en un acte que tindra com a escenari el Poliesportiu Municipal de la localitat del centre de l’illa. Els joves d’Es Mercadal podran conèixer d’aprop alguns dels seus ídols, compartir pista, pilota i exercicis de entrenament, parlar amb ells i demanar-los autògrafs i fotografies.

També amb motiu d’aquest partit contra el Gran Canària 2014 dedicat a Es Mercadal, la SAD ha posat un preu especial a les entrades per tot aquell que acrediti esser resident del municipi. En la venda anticipada a les oficines del club –de dilluns a divendres- tindran un 50% de descompte i un 30% si compren l’entrada a taquilla, el mateix dia de partit.

Les entrades amb descompte especial les poden adquirir al Pavelló Menorca, en horari d’oficina, de dilluns a divendres (8.30 a 14.30; 17 a 19.30) o el dia del partit, dues hores abans de l’inici.

Les promocions que fa el Menorca Bàsquet SAD per aquesta jornada 22, contra el Gran Canària 2014, no són acumulables.

Gran Canaria 2014: el partido de Es Mercadal

El Menorca Bàsquet dedicará el partido del domingo, 6 de marzo, contra el Gran Canaria 2014 (12:15 horas), al municipio de Es Mercadal. Es la octava acción del programa ‘Somos Menorca’ dirigido a los pueblos y sus colectivos.

Un par de jugadores de la plantilla de ACB visitarán a mediados de semana a los equipos de formación del CB Es Mercadal y a los alumnos del Colegio Público Mare de Déu del Toro, en un acto que tendrá como escenario el Polideportivo Municipal de la localidad del centro de la isla. Los jóvenes de Es Mercadal podrán conocer de cerca de algunos de sus ídolos, compartir pista, balón y ejercicios de entrenamiento, hablar con ellos y pedirles autógrafos y fotografías.

También con motivo de este partido contra el Gran Canaria 2014 dedicado a Es Mercadal, la SAD ha puesto un precio especial a las entradas para todo aquel que acredite ser residente del municipio. En la venta anticipada en las oficinas del club -de lunes a viernes- tendrán un 50% de descuento y un 30% si compran la entrada en taquilla, el mismo día de partido.

Las entradas con descuento especial las pueden adquirir en el Pabellón Menorca, en horario de oficina, de lunes a viernes (8.30 a 14.30; 17 a 19.30) o el día del partido, dos horas antes del inicio.
Las promociones que hace el Menorca Bàsquet SAD para esta jornada 22, contra el Gran Canaria 2014, no son acumulables.

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com