Sargui 3.0: el retorn

16 abril 2011 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto
Sargui

El jugador número 6 del Pavelló Menorca recupera la seva animadora oficial. Torna Sargui, en la versió 3.0, per reforçar l’ambient de la grada i complementar l’animació dels partits d’ACB.

Sargui ha estat present en quasi tots els grans moments de la història contemporània del Menorca Bàsquet. Després d’un període de retir espiritual, la mascota del club balear torna amb una imatge renovada; un nou disseny, més modern i funcional, per donar-ho tot en l’animació del partit i de la grada en aquesta recta final del calendari ACB.

Sigui com sigui, Sargui no ha deixat d’estar present en l’esperit Som Menorca i ha participat en la campanya d’ampliació de capital del club, animant a l’aficionat menorquí i balear a donar suport a un projecte ben viu i que és de tots.

Sargui representa la sargantana negra, un exemplar endèmic de l’illa de Menorca i una espècie única al Mediterrani. Concretament, la sargantana negra habita l’Illa de l’Aire, un illot situat davant la costa sud-est de Menorca, més concretament davant el nucli costaner de Punta Prima, al municipi de Sant Lluís.

Sargui 3.0: el retorno

El jugador número 6 del Pavelló Menorca recupera a su animadora oficial. Vuelve Sargui, en la versión 3.0, para reforzar el ambiente de la grada y complementar la animación de los partidos de ACB.

Sargui ha estado presente en casi todos los grandes momentos de la historia contemporánea del Menorca Bàsquet. Tras un periodo de retiro espiritual, la mascota del club balear vuelve con una imagen renovada, un nuevo diseño, más moderno y funcional, para darlo todo en la animación del partido y de la grada en esta recta final del calendario ACB.

Sea como sea, Sargui no ha dejado de estar presente en el espíritu Somos Menorca y ha participado en la campaña de ampliación de capital del club, animando al aficionado menorquín y balear a apoyar un proyecto vivo y que es de todos.

Sargui representa la lagartija negra –sargantana negra-, un ejemplar endémico de la isla de Menorca y una especie única en el Mediterráneo. Concretamente, la lagartija negra habita en la Isla del Aire, un islote situado frente a la costa sureste de Menorca, más concretamente ante el núcleo costero de Punta Prima, en el municipio de Sant Lluís.

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com