Cóctel en S’Algar: el último acto de la celebración del ascenso a Liga Endesa

14 junio 2012 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto

Ciento cincuenta asistentes han participado del último acto del Menorca Bàsquet para celebrar el ascenso 2012 en la Liga Endesa. El escenario elegido ha sido el Dinky Lounge del patrocinador oficial S’Algar Hotels.

El Menorca Bàsquet ha cerrado el programa de fiestas con un cóctel de celebración del ascenso con los patrocinadores, autoridades, jugadores, cuerpo técnico y resto de profesionales y colaboradores de la sociedad en el incomparable y atractivo marco costero de S ‘ Algar.

Después de las celebraciones públicas en Melilla, en el aeropuerto y en la plaza del Ayuntamiento de Maó, después de las recepciones oficiales en el consistorio mahonés y el Consell de Menorca, después de actos más íntimos o de proximidad con el entorno como la barbacoa en el Pabellón Menorca o el ProAm con patrocinadores y colaboradores, el Menorca Bàsquet ha clausurado cuatro días de intensa y merecida celebración.

En el encuentro, muy distendida y entretenida, han asistido entre otros el presidente del Consell de Menorca, Santiago Tadeo, el consejo de deportes Juanjo Pons, las alcaldesas de Maó y de Alaior, Águeda Reynés y Coia Sugranyes, y los alcaldes de San Luis, Cristóbal Coll, Es Mercadal, Francesc Ametller, Es Migjorn, Pere Moll, y Es Castell, Lluís Camps. También el director insular de la Administración del Estado, Antonio Juaneda, el diputado Marc Pons y el concejal de deportes del consistorio de Maó, Francisco Pons.

El sector empresarial, en calidad de patrocinadores, ha sido representado por Axa, Grupo Prasa-de nuevo Manuel Campanero ha desplazado expresamente para la ocasión-, Hormirapit, Set Hotels, Baleària, Viatges Magon, La Caixa, Malbúger, S ‘ Algar Hoteles, Sol Meliá, Pons Quintana, Intersport o Tourline Express entre otros.

Todos ellos han tenido la ocasión de compartir e intercambiar opiniones y enhorabuenas con los grandes protagonistas de la temporada, los jugadores y el cuerpo técnico del Menorca Bàsquet que han conseguido el ascenso a la Liga Endesa.

Para cerrar el acto, el presidente Benito Reynés, el presidente del Consejo Santiago Tadeo, la alcaldesa de Mahón Águeda Reynés y el alcalde de San Luis Cristóbal Coll se dirigieron a los asistentes con palabras de enhorabuena, de agradecimiento y discursos de compromiso y deseo de volver a repetir el encuentro la temporada por haber culminado con éxito un nuevo curso en la mejor competición de Europa.

.

 

Còctel a S’Algar: el darrer acte de la celebració de l’ascens a Lliga Endesa

 

Cent cinquanta assistents han participat del darrer acte del Menorca Bàsquet per a celebrar l’ascens 2012 a la Lliga Endesa. L’escenari elegit ha estat el Dinky Lounge del patrocinador oficial S’Algar Hotels.

 

El Menorca Bàsquet ha tancat el programa de festes amb un còctel de celebració de l’ascens amb els patrocinadors, autoritats, jugadors, cos tècnic i resta de professionals i col·laboradors de la societat en l’incomparable i atractiu marc costaner de S’Algar.

 

Després de les celebracions públiques a Melilla, a l’aeroport i a la plaça de l’Ajuntament de Maó; després de les recepcions oficials al consistori maonès i al Consell de Menorca; després d’actes més íntims o de proximitat amb l’entorn com la barbacoa al Pavelló Menorca o el ProAm amb patrocinadors i col·laboradors, el Menorca Bàsquet ha clausurat quatre dies d’intensa i merescuda celebració.

 

A la trobada, molt distesa i entretinguda, han assistit entre d’altres el president del Consell de Menorca, Santiago Tadeo, el consell d’esports Juanjo Pons, les alcaldesses de Maó i d’Alaior, Águeda Reynés i Coia Sugranyés, i els batles de Sant Lluís, Cristóbal Coll, Es Mercadal, Francesc Ametller, Es Migjorn, Pere Moll, i Es Castell, Lluís Camps. També el director insular de l’Administració de l’Estat, Antoni Juaneda, el diputat Marc Pons i el regidor d’esports del consistori de Maó, Francisco Pons.

 

El sector empresarial, en qualitat de patrocinadors, ha estat representat per Axa, Grupo Prasa –de nou Manuel Campanero s’ha desplaçat expressament per a la ocasió-, Hormirapit, Set Hotels, Baleària, Viatges Magon, La Caixa, Malbúger, S’Algar Hotels, Sol Melià, Pons Quintana, Intersport o Tourline Exprés entre d’altres.

 

Tots ells han tingut l’ocasió de compartir i intercanviar opinions i enhorabones amb els grans protagonistes de la temporada, els jugadors i el cos tècnic del Menorca Bàsquet que han aconseguit l’ascens a la Lliga Endesa.

 

Per cloure l’acte, el president Benito Reynés, el president del Consell Santiago Tadeo, l’alcaldessa de Maó Águeda Reynés i l’alcalde de Sant Lluís Cristóbal Coll van dirigir-se al assistents amb paraules d’enhorabona, d’agraïment i discursos de compromís i desig de tornar a repetir la trobada la temporada per haver culminat amb èxit un nou curs a la millor competició d’Europa.

 

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com