BORJA TORRES, DAVID Ponseti Y JOSÉ Mª, DE Sintas, DE SE NÁUTICO, SERAN EL CAMPEONATO DE ESPAÑA

13 enero 2020 | Por | Categoria: Otros Deportes, Vela

Balear

Sin tener que vivir un fin se semana extraño en Aigio de Mallorca, en Can Pastilla, éxito del Club Náutico Ciutadella, que ha colocado a tres de sus regatistas, Borja Torres, David Ponsetí y José Mª. de Sintas, en el próximo Campeonato de España 2020 de la clase Láser Radial que se vivirá la última semana del próximo mes de febrero en Alicante.

.

Este fin de semana en el Trofeo Jordi Calafat, que era como siempre Campeonato de Baleares 2020 de Láser 4.7, Torres y Ponsetí conseguían confirmar su billete al Nacional y De Sintas se clasificaba también dentro del equipo de las Islas Baleares junto con sus dos compañeros del CN ​​Ciutadella.
Este domingo, último día de Autonómico en Palma de Mallorca, sólo se podía hacer una prueba y De Sintas era tercero, Ponsetí cuarto y Torres, el 8. Así, Torres acababa como subcampeón balear sub 16, Ponsetí cuarto también sub 16 y en féminas, Laia Mendoza, era 13ª femenina.
“Felicidades al gupo por su comportamiento, deportividad y resultados porque tres del CNC clasificados es un buen resultado para el grupo y el club. Felicidades a todos y cada uno por el esfuerzo y el trabajo realizado”. Palabras de Toni Mascaró, director técnico de la sección del CN ​​Ciutadella.


BORJA TORRES, DAVID PONSETÍ I JOSÉ Mª, DE SINTAS, D’ES NÀUTIC, SERAN AL CAMPIONAT D’ESPANYA

Malgrat haver de viure un cap se setmana estrany en aigïes de Mallorca, a Can Pastilla, èxit del Club Nàutic Ciutadella, que ha col·locat a tres dels seus regatistes, Borja Torres, David Ponsetí i José Mª. de Sintas, en el pròxim Campionat d’Espanya 2020 de la classe Làser Radial que es viurà la darrera setmana del proper mes de febrer a Alacant.
Aquest cap de setmana en el Trofeo Jordi Calafat, que era com sempre Campionat de Balears 2020 de Làser 4.7, Torres i Ponsetí aconseguien confirmar el seu billet al Nacional i De Sintas es classificava també dins l’equip de les Illes Balears juntament amb els seus dos companys del CN Ciutadella.
Aquest diumenge, darrer dia d’Autonòmic a Palma de Mallorca, només es podia fer una prova i De Sintas era tercer, Ponsetí quart i Torres, el 8. Així, Torres acabava com a subcampió balear sub 16, Ponsetí quart també sub 16 i en fèmines, Laia Mendoza, era 13ª femenina.
“Felicitats al gup per el seu comportament, esportivitat i resultats perquè tres del CNC classificats és un bon resultat per el grup i el club. Felicitats a tots i cada un per l’esforç i la feina feta”. Paraules de Toni Mascaró, director tècnic de la secció del CN Ciutadella.

Comparte esta entrada:
Delicious Digg Google Menéame Simpy Spurl Reddit Facebook Twitter Yahoo! Buzz Mixx Chuenga Yahoo! Meme Print Friendly

Comentarios cerrados