400 inscritos en la Formentera All Round Trail

12 febrero 2020 | Por | Categoria: Atletismo, Otros Deportes

Formentera All Round Trail

Cerca de 400 inscritos en la Formentera All Round Trail que se celebra el próximo 29 de febrero

La consejera de Deportes del Consell de Formentera, Paula Ferrer, ha presentado hoy la novena edición de la Formentera All Round Trail, que se disputará el próximo 29 de febrero. Con esta prueba se abre el calendario de eventos deportivos en la isla en 2020, que como ha recordado en la presentación Paula Ferrer, “es uno de los grandes atractivos que tiene Formentera para atraer turismo también fuera de la temporada turística” . El representante de Elite Chip en Formentera, Pere Serra, y el técnico de Deportes del Consejo, Daniel de la Dueña, han participado también en la presentación de la prueba. La consejera de Deportes ha destacado que “hoy en día hay cerca de 400 deportistas inscritos, una cifra que se aproxima al máximo los 500 participantes y que da una idea de la fuerza que ha adquirido esta prueba en el calendario nacional e internacional de las carreras de trail “.

El representante de Elite Chip ha detallado las características de la prueba. Se trata de una carrera de 72,5 kilómetros que recorre la costa de Formentera con salida y llegada en el puerto de la Savina. Este año, la principal novedad es que hay modalidad de relevos por equipos. Conjuntamente, se celebra el Half Round Formentera Trail de 40,5 kilómetros, con salida desde los Arenales y llegada en la Savina; y el Trozo de Harto de 21 kilómetros, con salida Caló y llegada también en la Savina. El tiempo límite de la duración de la prueba son de 13, 9,5 y 4 horas, respectivamente.

Prueba respetuosa con el medio ambiente
También, hay que destacar, como ha subrayado Paula Ferrer, que la prueba “hace mucha incidencia en el respeto por el medio ambiente, que es uno de nuestros grandes valores”. Así, los geles o botellas llevan el número de cada participante y los que hagan un mal uso serán penalizados en la general. El Consejo recuerda que hay transporte gratuito hasta los puntos de salida de las pruebas del Half y el Trozo de Harto y también hay diferentes descuentos de transporte y alojamiento que ofrecen las empresas col • colaboradoras de la prueba.

Finalmente, la consejera ha agradecido la colaboración • colaboración de diferentes entidades en la organización de este evento deportivo, como la Autoridad Portuaria de las Islas Baleares (APB), la conselleria de Medio Ambiente del Govern, Guardia Civil, Protección Civil , Policía Local y voluntarios para que la prueba pueda transcurrir con normalidad.


Prop de 400 inscrits en la Formentera All Round Trail que se celebra el pròxim 29 de febrer

La consellera d’Esports del Consell de Formentera, Paula Ferrer, ha presentat avui la novena edició de la Formentera All Round Trail, que es disputarà el pròxim 29 de febrer. Amb aquesta prova s’obri el calendari d’esdeveniments esportius a l’illa l’any 2020, que com ha recordat en la presentació Paula Ferrer, “és un dels grans atractius que té Formentera per atreure turisme també fora de la temporada turística”. El representant d’Elite Chip a Formentera, Pere Serra, i el tècnic d’Esports del Consell, Daniel de la Dueña, han participat també en la presentació de la prova. La consellera d’Esports ha destacat que “avui dia hi ha prop de 400 esportistes inscrits, una xifra que s’aproxima al màxim dels 500 participants i que dóna una idea de la força que ha adquirit aquesta prova en el calendari nacional i internacional de les carreres de trail”.

El representant d’Elite Chip ha detallat les característiques de la prova. Es tracta d’una cursa de 72,5 quilòmetres que recorre la costa de Formentera amb sortida i arribada al port de la Savina. Enguany, la principal novetat és que hi ha modalitat de relleus per equips. Conjuntament, se celebra l’Half Round Formentera Trail de 40,5 quilòmetres, amb sortida des dels Arenals i arribada a la Savina; i el Tros de Fart de 21 quilòmetres, amb sortida des Caló i arribada també a la Savina. El temps límit de la durada de la prova són de 13, 9,5 i 4 hores, respectivament.

Prova respectuosa amb el medi ambient
També, cal destacar, com ha subratllat Paula Ferrer, que la prova “fa molta incidència en el respecte pel medi ambient, que és un dels nostres grans valors”. Així, els gels o ampolles porten el número de cada participant i els que facin un mal ús seran penalitzats en la general. El Consell recorda que hi ha transport gratuït fins als punts de sortida de les proves de l’Half i el Tros de Fart i també hi ha diferents descomptes de transport i allotjament que ofereixen les empreses col•laboradores de la prova.

Finalment, la consellera ha agraït la col•laboració de diferents entitats en l’organització d’aquest esdeveniment esportiu, com l’Autoritat Portuària de les Illes Balears (APB), la conselleria de Medi Ambient del Govern balear, Guàrdia Civil, Protecció Civil, Policia Local i voluntaris perquè la prova pugui transcórrer amb normalitat.

Comparte esta entrada:
Delicious Digg Google Menéame Simpy Spurl Reddit Facebook Twitter Yahoo! Buzz Mixx Chuenga Yahoo! Meme Print Friendly

Comentarios cerrados