Gloria Souto representarà el voleibol balear arbitrant en la final de la CEV Challenge Cup femenina
8 marzo 2023 | Por Redacción | Categoria: VolleyL’à rbitra de la federació balear ha estat designada com a segona col·legiada del partit que enfrontarà al Reale Mutua Fenera Chieri d’Ità lia contra el C.S.M. Lugoj romanès el pròxim 15 de març. Serà el primer partit de la sèrie entre ambdós equips que lluitaran pel tÃtol continental.
El voleibol balear serà present en un dels partits més trascendentals de la temporada femenina. Gloria Souto actuarà com a segona à rbitra del primer dels dos partits de la final de la CEV Challenge Cup entre el Reale Mutua Fenera Chieri i el C.S.M. Lugoj. La col·legiada nascuda a Sevilla però mallorquina d’adopció, veurà recompensada aixà una gran temporada en la que ha arbitrat en la máxima categoria del voleibol espanyol per novena temporada consecutiva i en la que, a més, va dirigir la final de la Copa de la Reina fa poc més de dues setmanes. Souto també té experiència en el voleibol internacional ja que, sense anar més enllà , el passat estiu va arbitrar fins a set partits del Campionat d’Europa de Seleccions Sub18 Masculà que es va celebrar a Geòrgia.
Gloria Souto està citada pel partit d’anada de la final de la CEV Challenge Cup femenina que es disputarà el dia 15 de març a Torà al Palazzetto dello Sport Gianni Asti a partir de les 20:00 hores. El seu acompanyant com a jutge de l’enfrontament serà l’à rbitre serbi Toni Ivkovic.
Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquà puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com