Abona’t, encara ets a temps

20 agosto 2010 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto

La campanya d’abonaments Som Menorca segueix el seu curs. El degoteig d’aficionats que contacten amb el club per fer-se nous abonats és una constant diària. El nou projecte ACB es presentarà d’aquí a un mes i hi ha fam de bàsquet.

Des del 24 de juliol, les oficines del Menorca Bàsquet registren un contacte diari de seguidors de l’equip que es volen treure el seu abonament per a la temporada 2010/11.

El mecanisme és ben senzill. La persona interessada pot contactar amb el departament d’atenció a l’abonat passant personalment pel Pavelló Menorca (de dilluns a divendres, de 9 a 14 hores; i dimecres també de 17 a 20 hores), o bé telefonant al 971 369 299 –també en horari d’oficina- o enviant un correu electrònic a la direcció: atencionabonado@menorcabasquet.com.

Els nous abonats tenen un descompte del 2% en relació als preus de la darrera temporada a l’ACB, a més d’optar a la nova modalitat de carnet jove (17-24 anys). El club aportarà 1 euro per cada abonament a UNICEF, dins de la campanya «Menorca solidària».

Ja des del 16 d’agost, el abonats renovats i els nous estan recollint el seu carnet, juntament amb el clauer-obsequi del Menorca Bàsquet i, a més, poden comprar l’entrada pel IX Memorial José Timoner (Menorca Bàsquet – DKV Joventut), que es celebrarà el proper dia 22 de setembre a benefici de Projecte Home, en un altre acció solidària de l’entitat que presideix Benito Reynés. El donatiu, pels abonats, està entre els 3 i 6 euros.
La campaña de abonos Som Menorca sigue su curso. El goteo de aficionados que contactan con el club para hacerse nuevos abonados es una constante diaria. El nuevo proyecto ACB se presentará dentro de un mes y hay hambre de baloncesto.

Desde el 24 de julio, las oficinas del Menorca Bàsquet registran un contacto diario de seguidores del equipo que quieren sacar su abono para la temporada 2010/11.

El mecanismo es bien sencillo. La persona interesada puede contactar con el departamento de atención al abonado pasando personalmente por el Pavelló Menorca (de lunes a viernes, de 9 a 14 horas, y miércoles también de 17 a 20 horas), o bien llamando al 971 369 299 -también en horario de oficina- o enviando un correo electrónico a la dirección: atencionabonado@menorcabasquet.com.

Los nuevos abonados tienen un descuento del 2% en relación a los precios de la última temporada ACB, además de optar a la nueva modalidad de carné joven (17-24 años). El club aportará 1 euro por cada abono a UNICEF, dentro de la campaña «Menorca solidaria».

Ya desde el 16 de agosto, los abonados renovados y los nuevos están recogiendo su carnet, junto con el llavero-obsequio del Menorca Bàsquet y, además, pueden comprar la entrada para el IX Memorial José Timoner (Menorca Básquet – DKV Joventut ), que se celebrará el próximo día 22 de septiembre a beneficio de Proyecto Hombre, en otra acción solidaria de la entidad que preside Benito Reynés. El donativo-entrada,  para los abonados, está entre los 3 y 6 euros.

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com