MENORCA BÀSQUET Encara hi ets a temps!

23 septiembre 2010 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto

Abona’t, encara hi ets a temps, t’ho posam més fàcil. La campanya d’abonats Som Menorca entra en l’estadi més important, a 10 dies del debut del Menorca Bàsquet. El club engega iniciatives per facilitar l’accés a l’espectacle ACB.

Encara hi ets a temps, et necessiten!

El Menorca Bàsquet agilitza i facilita la incorporació de nous abonats al projecte 2010/11 amb la col•laboració de Viatges Magón, l’agència oficial del club. A partir d’ara, abonar-se al Menorca Bàsquet serà encara més còmode i no caldrà acostar-se al Pavelló.

Viatges Magón, una de les empreses que atorga un suport històric al Menorca Bàsquet, disposa ja d’oficines a tots els municipis de l’illa. D’acord amb el club que presideix Benito Reynés, a partir d’ara per fer-se abonat del Menorca Bàsquet no serà necessari anar al Pavelló Menorca.

Totes les oficines de Viatges Magón a Menorca tenen a l’abast de l’aficionat impresos per sol•licitar l’abonament per la temporada que comença dia 3 d’octubre. L’interessat senzillament ha d’omplir l’imprès –marcar amb una creu si vol rebre el carnet a casa- i deixar-lo a l’oficina de Viatges Magón, que ja s’encarregarà de fer arribar les peticions al departament d’atenció al abonat del club ACB.

Dins de la campanya d’abonats “Som Menorca”, també es poden seguir les vies habituals: per correu electrònic (atencionabonado@menorcabasquet.com), per telèfon (971 369 299) o al mateix Pavelló Menorca.

Sorteig per acompanyar l’equip a Alacant

Dins de l’apartat de promocions que realitzarà el club aquesta temporada, per premiar la fidelitat de l’abonat, la primera jornada es farà un sorteig ben especial.

Entre tots els abonats que assisteixin al primer partit de la Lliga ACB (Menorca Bàsquet – Blancos de Rueda Valladolid, 03/10/2010, 12:15 hores) es rifarà un paquet de dues places de avió i les corresponents entrades per acompanyar l’equip en el primer desplaçament de la temporada, a la pista del Meridiano Alicante de Mario Stojic, el 10 d’octubre.

Lloguer d’aparcaments a Bintalfa

El Menorca Bàsquet ha activat per primera vegada una promoció de lloguer d’aparcaments privats per cotxes, ha disposició d’abonats i seguidors de l’equip ACB.

Una plaça d’aparcament per tota la temporada, a només 175 euros, just al davant de les entrades principals del Pavelló Menorca. Un gest que premia la fidelitat de l’aficionat i atorga una comoditat més a l’hora d’assistir als partits del Menorca Bàsquet.

La petició del lloguer d’una plaça d’aparcament, per tota la temporada, es pot fer telefonant directament al Pavelló Menorca (971 369 299). Un centenar d’aficionats es podrà beneficiar d’aquesta iniciativa.

Abónate, aún estás a tiempo!

Abónate, aún estás a tiempo, te lo ponemos más fácil … La campaña de abonados «Som Menorca» entra en el estadio más importante, a 10 días del debut del Menorca Bàsquet en la ACB. El club pone en marcha una serie de iniciativas para facilitar el acceso del aficionado al espectáculo de la canasta.

El Menorca Bàsquet agiliza y facilita la incorporación de nuevos abonados al proyecto 2010/11 con la colaboración de Viajes Magón, la agencia oficial del club. A partir de ahora, abonarse al Menorca Bàsquet será aún más cómodo y no será necesario acercarse al Pavelló.

Viajes Magón, una de las empresas que otorga un apoyo histórico al Menorca Bàsquet, dispone ya de oficinas en todos los municipios de la isla. De acuerdo con el club que preside Benito Reynés, a partir de ahora para hacerse abonado del Menorca Bàsquet no será necesario ir al Pavelló Menorca.

Todas las oficinas de Viajes Magón en Menorca tienen al alcance del aficionado impresos para solicitar el abono para la temporada que comienza día 3 de octubre. El interesado sencillamente debe rellenar el impreso -marcar con una cruz si quiere recibir el carnet en casa- y dejarlo en la oficina de Viajes Magón, que ya se encargará de hacer llegar las peticiones al departamento de atención el abonado del club ACB.

Dentro de la campaña de abonados «Som Menorca», también se pueden seguir las vías habituales: por correo electrónico (atencionabonado@menorcabasquet.com), por teléfono (971369299) o en el mismo Pavelló Menorca.

Sorteo para acompañar al equipo en Alicante

Dentro del apartado de promociones que realizará el club esta temporada, para premiar la fidelidad del abonado, la primera jornada se hará un sorteo muy especial.

Entre todos los abonados que asistan al primer partido de la Liga ACB (Menorca Bàsquet – Blancos de Rueda Valladolid, 03/10/2010, 12:15 horas) se sorteará un paquete de dos plazas de avión y las correspondientes entradas para acompañar el equipo en el primer desplazamiento de la temporada, a la pista del Meridiano Alicante de Mario Stojic, el 10 de octubre.

Alquiler de aparcamientos en Bintalfa

El Menorca Bàsquet ha activado por primera vez una promoción de alquiler de aparcamientos privados para coches, ha disposición de abonados y seguidores del equipo ACB.

Una plaza de aparcamiento por toda la temporada, a sólo 175 euros, justo enfrente de las entradas principales del Pavelló Menorca. Un gesto que premia la fidelidad del aficionado y otorga una mayor comodidad a la hora de asistir a los partidos del Menorca Bàsquet.

La petición del alquiler de una plaza de aparcamiento, para toda la temporada, se puede hacer llamando directamente al Pabellón Menorca (971369299). Un centenar de aficionados se podrá beneficiar de esta iniciativa.

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com