Menorca Bàsquet: l’escola del club comença les classes

6 octubre 2010 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto

ACTUALITAT MENORCA BÀSQUET

L’escola del Menorca Bàsquet ha iniciat el curs amb al voltant de 50 alumnes, entre fillets i filletes, que reben les primeres lliçons a l’aula del pavelló de La Salle Maó.

Álvaro Vaquero i Sonia Sastre professors

Els professors d’aquests joves aprenents del joc del bàsquet són Sonia Sastre i Álvaro Vaquero, que reben el suport d’un grup de monitors del club. La introducció i l’aprenentatge d’aquest esport passa per una etapa d’inicialització, amb un primer contacte amb la pista i la pilota mitjançant jocs diversos.

Aquesta setmana, també, comença la celebració de la Copa. El equips del Menorca Bàsquet que començaran a jugar són l’aleví masculí, els cadets femení i masculí i junior, també en els dos gèneres.

La escuela del Menorca Bàsquet ha iniciado el curso con alrededor de 50 alumnos, entre niños y niñas, que reciben las primeras lecciones en el aula del pabellón de La Salle Maó.

Los profesores de estos jóvenes aprendices del juego del baloncesto son Sonia Sastre y Álvaro Vaquero, que reciben el apoyo de un grupo de monitores del club. La introducción y el aprendizaje de este deporte pasa por una etapa de inicialización, con un primer contacto con la pista y el balón mediante juegos diversos.

Esta semana, también, comienza la celebración de la Copa. Los equipos del Menorca Bàsquet que comenzarán a jugar son el alevín masculino, los cadetes femenino y masculino y junior, también en los dos géneros.

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com