La Federació balear de Natació ens ha informat que l’entrrenador de nedadors Bill Sweetenham

25 febrero 2011 | Por Redacción | Categoria: Natación, Otros Deportes
Bill Sweetenham

La Federació balear de Natació ens ha informat que l’entrrenador de nedadors Bill Sweetenham realitzará demà una xerrada tècnica per entrenadors, dins el marc dels campionats d’España juvenil de natació.

Aquest tècnic està considerat como el millor entrenador del món de nedadors.
Els mitjans que estiguin interesats en entrevistar.lo ho podran fer entre les 12 i les 12.30hores a les piscines de Son Hugo de Palma, si necesitau més informació possau-vos en contacte amb la Federació Balear de Natació.

Moltes gràcies.

 Bill (William) Sweetenham nació en 1950 en Australia y se crió en un pequeño pueblo minero. Participó durante un corto espacio de tiempo en competiciones como nadador, que abandono a para dedicarse a entrenar.

Entre los primeros éxitos de lsu carrera destacan los records mundiales de nadadores como Stephen Holland, Ford y Michelle Tracey Wickham.

Bill fue el primer Director Estatal de Entrenadores de Queensland, entrenador Nacional de la Juventud de Australia Piscina (1995-2000) , y el Performance Director of British Swimming entre noviembre de 2000 octubre de 2007.

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com