COMUNICAT OFICIAL : Club Esportiu Campanet

16 noviembre 2016 | Por Rafel Gelabert | Categoria: comunicados, Fútbol
Campanet

COMUNICAT OFICIAL :

La dinamica de I’equ¡p provoca la substitució de Toni Florit i Jaume Calafat al capdavant del Campanet.

El passat dilluns, 15 de novembre, el fins aleshores cos tecnic del Campanet, s’acomiadaren dela plantilla i directiva del club. Florit i Calafat es mostraren afectats per haver de deixar I’equ¡p en aquesta situació. Malgrat aixo, tengueren paraules d’agrai’ment i desitjaren molta sort a I’equ¡p pel que queda de temporada.

Aquesta setmana el preparador físic, Jaume Segura, i el coordinador Miquel Toni es faran carrec de I’equ¡p.

Per acabar, des del Campanet només podem agraïr la dedicació que Florit i Calafat han tengut cap al nostre club durant aquest any i mig i I’estima que li han demostrat.