Menorca Bàsquet-Asefa Estudiantes, partit dedicat a Ferreries

13 diciembre 2010 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto

El Menorca Bàsquet dedicarà el partit de diumenge contra l’Asefa Estudiantes (12:15 hores), al municipi de Ferreries. És la cinquena acció del programa ‘Som Menorca’ dirigit als pobles i els seus col·lectius.

Un parell de jugadors de la plantilla d’ACB faran, aquest dimecres (17:30), una visita al Poliesportiu Municipal de Sant Bartomeu, seu del CB Ferreries, equip de la localitat vinculat al club d’ACB recentment. Els jugadors de les categories de formació del Ferreries podran conèixer d’aprop alguns dels seus ídols, parlar amb ells i demanar-los autògrafs i fotografies.

També amb motiu d’aquest partit contra l’Asefa Estudiantes dedicat a Ferreries, la SAD ha posat un preu especial a les entrades per tot aquell que acrediti esser resident del municipi. En la venda anticipada a les oficines del club –de dilluns a divendres- tindran un 50% de descompte i un 30% si compren l’entrada a taquilla, el mateix dia de partit.

Les entrades amb descompte especial les poden adquirir al Pavelló Menorca, en horari d’oficina, de dilluns a divendres (8.30 a 14.30; 17 a 19.30) o el dia del partit, dues hores abans de l’inici.

El partido de Ferreries

El Menorca Bàsquet dedicará el partido del domingo contra el Asefa Estudiantes (12:15 horas), al municipio de Ferreries. Es la quinta acción, después de Es Castell, Alaior, Es Migjorn y Ciutadella, del programa ‘Somos Menorca’ dirigido a los pueblos y sus colectivos.

Un par de jugadores de la plantilla de ACB harán, este miércoles (17:30), una visita al Polideportivo Municipal de San Bartolomé, sede del CB Ferreries, equipo de la localidad vinculado al club de ACB recientemente. Los jugadores de las categorías de formación del Ferreries podrán conocer de cerca algunos de sus ídolos, hablar con ellos y pedirles autógrafos y fotografías.

También con motivo de este partido contra el Asefa Estudiantes dedicado a Ferreries, la SAD ha puesto un precio especial en las entradas para todo aquel que acredite ser residente del municipio. En la venta anticipada en las oficinas del club -de lunes a viernes- tendrán un 50% de descuento y un 30% si compran la entrada en taquilla, el mismo día de partido.

Las entradas con descuento especial las pueden adquirir en el Pavelló Menorca, en horario de oficina, de lunes a viernes (8.30 a 14.30; 17 a 19.30) o el día del partido, dos horas antes del inicio.

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com